PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o Zarzadzanie Projektami ( PM )

  • 1. Data: 2002-05-13 12:46:46
    Temat: pytanie o Zarzadzanie Projektami ( PM )
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Czesc,

    Szukam materialow na temat Zarzadzania Projektami ( Project Managment ). Czy
    ktos moze natkna sie na jakies ciekawe strony albo artykuly. Bede wdzieczny
    za wszystkie informacje.

    Wiem ze moze NTG ale moze jakis PM to czyta.

    CU Janet,

  • 2. Data: 2002-05-13 16:04:59
    Temat: Re: pytanie o Zarzadzanie Projektami ( PM )
    Od: "Hubert K. Kobierzewski" <info@remove_me.done-polska.pl>

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał...

    Jesli chodzi o informatyke to www.rational.com

    --
    Best Regards,
    Hubert K. Kobierzewski

    mailto:Hubert.Kobierzewski[malpa]done-polska.pl

  • 3. Data: 2002-05-13 16:58:30
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Polecam

    http://www.spmp.org.pl/

    Pozdrawiam
    TK
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2002-05-13 20:06:06
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    http://www.crm.com.pl/
    http://www.pmi.org/
    http://www.spmp.org.pl/
    http://www.mtdc.com.pl/

    svobo

  • 5. Data: 2002-05-21 20:30:48
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wdzieczny
    > za wszystkie informacje.
    >
    > Wiem ze moze NTG ale moze jakis PM to czyta.

    Do kompletu: http://www.4pm.com/ Reszta ciekawych stron już była w innych
    postingach.
    Pozdrawiam,
    Piotr