PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bramka SMS; logo'sy; dzwonki.......

  • 1. Data: 2002-05-13 08:19:52
    Temat: Bramka SMS; logo'sy; dzwonki.......
    Od: "SMS" <f...@p...fm>

    Wyślij SMS pod numer 72...; 74... Czyż to nie jest przerażające??? Aby
    otrzymać logo na komórkę musisz zwykle zapłacić 2, 4zł..... Ja chciałbym Ci
    zaproponować serwis internetowy, w którym za ściągnięcie logo, dzwonka czy
    wysłanie zwykłego SMS-a zapłacisz dużo, dużo mniej!!! Od 0,33zł (!) Jeśli
    chciałbyś się zarejestrować w tym serwisie wyślij do mnie mail'a ze swoim
    numerem telefonu. Zapytasz po co mi Twój numer? Otóż spotkałeś się zapewne w
    internecie z programami referencyjnymi. To jest właśnie taki program - Ty
    będziesz moją osobą poleconą, za którą dostanę dodatkowe punkty. Twój numer
    nie będzie mi służył do niczego innego niż do zaproszenia Ciebie do serwisu.
    Dostaniesz JEDNORAZOWO SMS-a z tego portalu z informacją o możliwości
    rejestracji. Od Ciebie będzie zależało czy zarejestrujesz się czy nie.
    Zaproszenie jest ważne 1 tydzień. Po tym okresie nie dostaniesz żadnej innej
    informacji ani od tego portalu, ani ode mnie. Rejestracja jest bezpłatna i
    dodatkowo otrzymujesz pulę punktów powitalnych, które możesz wykorzystać na
    w/w usługi. Nie zwlekaj więc i napisz do mnie, a wciągu jednego dnia
    otrzymasz odpowiedź jak zarejestrować się do serwisu.

  • 2. Data: 2002-05-13 09:57:05
    Temat: Re: Bramka SMS; logo'sy; dzwonki.......
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    SMS wrote:

    [ciach]
    > Nie zwlekaj więc i napisz do mnie, a wciągu jednego dnia
    > otrzymasz odpowiedź jak zarejestrować się do serwisu.

    Już lecimy - firma OSbyEMAIL - mamy zaszczyt zaprosić Pana
    do _naszej_ promocji wysyłając instalację Solarisa (7CD)
    pod skazany adres....
    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 3. Data: 2002-05-15 13:19:20