PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o PKD

  • 1. Data: 2005-03-28 15:04:47
    Temat: pytanie o PKD
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Szanowni grupowicze,
    Mam pytanie dotyczące PKD w własnej działalności, mianowicie obecnie mam
    wpisane do PKD usługi informatyczne (przetwarzanie danych), ale chciałbym
    rozszerzyć zakres tej działalności o: sprzedaż komputerów, sprzętu
    elektronicznego (kina domowe itp), aparatów fotogr (cyfrowych), prowadzenie
    szkoleń z zakresu informatyki. czy poniższe punkty są prawidłowe i moge to
    wpisać do PKD? Czy któreś z nich jest zabronione lub trzeba mieć zgodę?
    52.45.Z Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego,
    artykułów radiowo-telewizyjnych i instrumentów muzycznych
    52.48.A Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów oraz
    sprzętu telekomunikacyjnego
    52.48.B Sprzedaż detaliczna sprzętu optycznego, fotograficznego oraz
    precyzyjnego
    52.48.E Sprzedaż detaliczna gier i zabawek
    52.63.A Sprzedaż detaliczna bezpośrednia prowadzona poza siecią sklepową
    52.63.B Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią sklepową,
    gdzie indziej niesklasyfikowana
    72.10.Z Informatyka
    72.21.Z Informatyka
    72.22.Z Informatyka
    72.30.Z Informatyka
    72.40.Z Informatyka
    72.50.Z Informatyka
    72.60.Z Informatyka
    74.85.Z Działalność związana z tłumaczeniami i usługami sekretarskimi
    80.42.B Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia,
    gdzie indziej niesklasyfikowane
    Czy żeby prawidłowo sprzedawać towary wymienione przeze mnie coś jeszcze
    powinienem wiedzieć?
    Z góry dziękuję za pomoc.