PracaGrupypl.praca.dyskusje › NOWY TREND ?

  • 1. Data: 2005-03-28 09:02:04
    Temat: NOWY TREND ?
    Od: "chris" <h...@w...pl>

    http://praca.wp.pl/kat,18459,wid,6845464,wiadomosc.h
    tml?T%5Bstr%5D=4 oto
    jak polscy administratorzy rowiazuja problem , mamy internet ale KOMENTARZY
    nikt nie doda , bo a noz bylyby NIEKORZYSTNE ????

  • 2. Data: 2005-03-28 10:23:57
    Temat: Re: NOWY TREND ?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "chris" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KOMENTARZY
    > nikt nie doda , bo a noz bylyby NIEKORZYSTNE ????

    No ale o co chodzi? Artykul jest o tym, ze lepiej wyksztalceni dostaja
    lepsze place. Bardzo trudno mi sie dopatrzec w nim czegos bulweraujacego.

    I.

  • 3. Data: 2005-03-28 13:00:57
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Immona (news:d28m8a$a1j$1@nemesis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
    > No ale o co chodzi? Artykul jest o tym, ze lepiej wyksztalceni dostaja
    > lepsze place. Bardzo trudno mi sie dopatrzec w nim czegos bulweraujacego.
    > I.

    Nic tylko uczyć się francuskiego!!!
    Voulez-vous Coucher Avec Moi?

    No, podstawy są najważniejsze. ;-)

    R.

  • 4. Data: 2005-03-28 18:12:14
    Od: "Johny34" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Immona (news:d28m8a$a1j$1@nemesis.news.tpi.pl)
    >
    > Nic tylko uczyć się francuskiego!!!
    > Voulez-vous Coucher Avec Moi?
    >
    > No, podstawy są najważniejsze. ;-)
    >
    > R.

    To marketing stworzony przez WYZSZE UCZELNIE , aby "pompowac sztuczne
    zapotrzebowanie na magistrow .... a zamyka sie technika ... mimo iz sa
    poszukiwani dobrzy technicy i coraz trudniej o takich. Poza tym to jawne
    sterowanie "peletonem szczurow" , sugerownie "robcie"dodatkowe studia ,
    kursy , certyfikaty itp... szkoda ze tego nie rozumiecie :-(.

  • 5. Data: 2005-03-28 18:21:31
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Johny34" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sterowanie "peletonem szczurow" , sugerownie "robcie"dodatkowe studia ,
    > kursy , certyfikaty itp... szkoda ze tego nie rozumiecie :-(.

    Badania mowia o zarobkach, nie o zapotrzebowaniu na kwalifikacje. Moze byc
    tak, ze ze 100 ekonomistow prace znajdzie 60 i beda zarabiac po 3000 zl, a
    ze 100 technikow prace znajda wszyscy i beda zarabiac po 1800 zl. Wtedy w
    badaniach, ktore nie uwzgledniaja bezrobotnych, tylko zarobki zatrudnionych
    ekonomia wyjdzie jako ta bardziej oplacalna zarobkowo - pod warunkiem, ze
    znajdziesz prace.

    Badanie zapotrzebowania na kwalifikacje wlasnie sie robi i w polowie 2006
    moze wyniki Cie uciesza.

    I.