PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś wie ile zarabia sie w P&G ?

  • 1. Data: 2005-03-28 16:43:04
    Temat: Czy ktoś wie ile zarabia sie w P&G ?
    Od: "Marcin" <x...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    Czy ktoś w Grupowiczów jest w stanie (przynajmniej orientacyjnie) powiedzieć
    ile zarabia się w Procter & Gamble w Warszawie ? (chodzi mi szczególnie o
    dział IT).

    Mam zaproszenie na rozmowę tam i po prostu nie chciałbym rzucić zbyt małej
    lub przesadnie dużej kwoty ;).

    Będę wdzięczny za każdą informację, a już szczególnie od kogoś kto sam sie z
    P&G zetknął.

    Marcin

  • 2. Data: 2005-03-28 18:23:12
    Temat: Re: Czy ktoś wie ile zarabia sie w P&G ?
    Od: "man in grey" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <x...@i...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich,

    Odpowiem ci moze troche nie wprost.

    Mozesz sie nie stresowac szukaniem sumy do podania, bo po prostu raczej nie
    bedziesz mial okazji do jej podania.

    Jezeli przejdziesz rozmowe to otrzymasz propozycje i jezeli ci sie bardzo nie
    spodoba to wtedy bedziesz mogl sprobowac swoich zdolnosci negocjacyjnych
    odnoszac sie do juz podanej kwoty.

  • 3. Data: 2005-03-29 07:27:26
    Od: "Marcin" <x...@i...pl>

    Użytkownik "man in grey" <m...@W...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > nie
    > spodoba to wtedy bedziesz mogl sprobowac swoich zdolnosci negocjacyjnych

    Dziękuję za odpowiedź,
    Rozumiem ze P&G jako korporacja, ma określone przedziały płacowe i że (jak
    dobrze pójdzie ;) sami mi zaproponują jakąś kwotę w nich się mieszczącą. Ale
    czy wiesz może jakie to są (przynajmniej z grubsza) przedziały?

    Marcin

  • 4. Data: 2005-03-29 17:38:03
    Od: "man in grey" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > dobrze pójdzie ;) sami mi zaproponują jakąś kwotę w nich się mieszczącą. Ale
    > czy wiesz może jakie to są (przynajmniej z grubsza) przedziały?

    Dobrze rozumujesz :)

    Co do przedzialu na poczatkowe stanowisko jest to kwota jak sie mozesz
    domyslic rzedu kilku tysiecy zlotych :)

    Bardziej precyzyjne kwoty (a przynajmniej proby zgadniecia) mozesz uzyskac
    rowniez po lekturze archiwum tej grupy.

    W skrocie moge ci powiedziec ze nie powinienies byc w zadnym razie zawiedzony
    jezeli dostaniesz oferte. Jest absolutnie "konkurencyjna" - zgodnie z
    materialami reklamowymi tej firmy :)

    Nie bedziesz rowniez zaskoczony, jezeli orientujesz sie choc troche w stawkach
    w podobnych firmach w Warszawie.

    Kiedy zobaczysz kwote mysle ze zrozumiesz ze twoje pole negocjacji nie jest
    duze - no chyba ze masz kontroferte McKinseya, ale wtedy mysle ze wtedy twoj
    wybor bylby raczej spowodowany tym jaki typ pracy bardziej lubisz i jakiego
    rodzaju doswiadczenie chcesz zebrac w danym momencie.

    Tak ze na twoim miejscu nie myslalbym w tym momencie o pieniadzach - jezeli
    dostaniesz oferte to mysle ze nie poczujesz sie zawiedziony i na pewno
    bedziesz mial niezle pieniadze na chlebek (nawet z maslem ;).

    Pamietaj natomiast o tym ze presja na pieniadze i socjal jest mocno wyczuwalna
    i juz niejednego kandydata zgubila :) Tak wiec, spokojnie - skoncentruj sie na
    rozmowie na innych sprawach.

    Tak czy inaczej - powodzenia !

  • 5. Data: 2005-03-29 19:34:07
    Od: "Marcin" <x...@i...pl>

    Użytkownik "man in grey" <m...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Co do przedzialu na poczatkowe stanowisko jest to kwota jak sie mozesz
> [...]

    Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź! Powodzenie też pewnie się przyda
    ;)

    Marcin