PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o sprzedarz sprzętu...

  • 1. Data: 2005-03-27 21:57:07
    Temat: pytanie o sprzedarz sprzętu...
    Od: "Marek Lubiński" <m...@n...spam.data.pl>

    Szanowni grupowicze,
    Mam takie pytanie: mam własną DG (świadczę usługi). chciałbym zacząć
    sprzedawać sprzęt elektroniczny (komputery itp). Ponieważ wiem że
    najczęstszym zakupem jest zakup na raty, dlatego proszę powiedzieć, czy taki
    "początkujący" sprzedawca może prowadziś sprzedaż ratalną (np w GE lub
    żagiel)? Jeśli tak, jak się do tego zabrać, z kim rozmawiać, jakie są ew.
    opłaty, czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-03-28 08:44:39
    Temat: Re: pytanie o sprzedarz sprzętu...
    Od: Mariusz Maciąg <m...@a...com.pl>

    Marek Lubiński wrote:

> [...]
    > lub żagiel)? Jeśli tak, jak się do tego zabrać, z kim rozmawiać, jakie są
    > ew. opłaty, czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?

    Trzeba się udać do najblizszego punktu Żagiel (bo z nimi miałem do
    czynienia) ew. zadzwonić i sami pewnie przyjadą, powiedzieć co i jak,
    i podpisać umowę. Opłat nie było z tego co pamiętam.
    Dostaniesz mase papierowych druczków dla klientów i
    małe druki zaświadzczeń o zarobkach.
    Jeśli przyjadą co Ciebie i masz komputer z "windą" to
    zainstalują CI programik do wyliczania rat i wypełniania tych
    druczków :)
    Jeszcze jakieś inne informacje ważne Ci podadzą, ale ogólnie
    sprawa prosta do zrobienia i bez zbędnych kosztów.
    Moim zdaniem warto.

    pozdrawiam,
    Mariusz Maciąg