PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie-Flontex Polska Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2005-03-28 09:37:19
    Temat: Opinie-Flontex Polska Sp. z o.o.
    Od: "Robert" <robson254_wytnij_@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Witam,
    Miał ktoś okazje współpracować z tą firmą ?
    Jeżeli taki to proszę o udzielenie info na temat
    atmosfery pracy,możliwości rozwoju (stanowisko:kierownik zmiany),
    warunków finansowych w tej firmie.
    Dzięki .

  • 2. Data: 2005-03-28 18:25:35
    Temat: Re: Opinie-Flontex Polska Sp. z o.o.
    Od: "Jackare" <j...@i...bez.spamu..pl>

    Czesc,
    Bylem na rozmowie we Flontexie (rozumiem ze chodzi o Bytom) . Chodzilem po
    hali i widzialem co i jak. Miejsce pracy- duza hala. Warunki powiedzmy
    socjalne- dosc prymitywne (zimno w zimie itd ).
    projekty robia ambitne (pokrycia- zadaszenia modulowe). projektowane jest
    toto w Niemczech, w Polsce tylko wykonywane, czyli krojone i szyte.
    Specyfika pracy jest to ze nie mozna sie pomylic- pokrycie jest bardzo
    drogie i mozna je zrobic tylko raz bez mozliwosci poprawek.
    Generalnie praca nie jest specjalnie rozwojowa czy wymagajaca nie wiadomo
    jakich umiejetnosci. Jako kierownik tez masz popylac na kolanach na hali i
    sprawdzac jakosc pracy szwaczek- klejaczek a pewnie nie raz i nie dwa sam to
    robic.
    Bylem tam na rozmowie w czerwcu lub lipcu 2004. nie dostalem sie
    prawdopodobnie ze wzgledu na podane oczekiwane wynagrodzenie (podalem
    podstawe 2600 netto jako minimum). Wyjasniono mi ze sie nie dostaelm bo
    oceniono moje kwalifikacje jako zbyt wysokie (moze i mieli racje bo pewnie
    nie posiedzialbym tam zbyt dlugo).
    Przypuszczam ze szukaja kogos bo poprzedni albo sie znudzil- jak mowilem
    praca nie jest zbyt ambitna i rozwojowa, albo tez cos spieprzyl i go wylali
    (jeszcze raz podkreslam ze nie mozna sie tam pomylic)
    Co do atmosfery: z tego co widzialem jest tam kilka osob ktore po prostu
    zapieprzaja i raczej nie maja czasu na stwarzanie jakiejs szczegolnej
    atmosfery. trzon zalogi stanowia kobiety w wieku 20-40 lat o niskim poziomie
    wyksztalcenia. Kultura organizacyjna raczej niska, struktura organizacji
    plaska. Wlasciciel (z Niemiec), kierownik, pracownicy i tyle.
    Jakie sa realne zarobki i jakies glebsze szczegoly nie wiem. opisuje to co
    zobaczylem podczas dwoch spotkan.
    Pozdro
    --
    Jackare