PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o CV

  • 1. Data: 2003-07-29 22:35:05
    Temat: pytanie o CV
    Od: t...@p...wp.pl (daniel przez male d)

    hej

    male pytanko o CV. otoz zazwyczaj podajac dane osobowe podaje sie tez
    adres. tak sie jednak sklada, ze przeprowadzam sie a w dodatku w
    planach mam co najmniej dwie kolejne przeprowadzki, wiec zwyczajnie
    nie wiem gdzie bede mieszkal za np 2 miesiace. czy w tej sytuacji
    podanie w CV samego mejla i telefonu komorkowego nie zdyskwalifikuje
    mnie na wejsciu? jesli ktos obeznany w temacie moglby rozjasnic ta
    kwestie to bede zobowiazany.

    pozdrawiam
    daniel

  • 2. Data: 2003-07-29 22:45:28
    Temat: Re: pytanie o CV
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "daniel przez male d" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podanie w CV samego mejla i telefonu komorkowego nie zdyskwalifikuje
    > mnie na wejsciu? jesli ktos obeznany w temacie moglby rozjasnic ta

    Podawaj staly adres do korespondencji, jesli masz kogos zaufanego kto
    niezwlocznie powiadomi cie o liscie, zamiast "krotkoterminowych" adresow
    zamieszkania. Cv bez jakichkolwiek namiarow moze wygladac nierzetelnie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-07-30 08:43:39
    Od: t...@p...wp.pl (daniel przez male d)

    On Wed, 30 Jul 2003 00:45:28 +0200, "krzysztofsf"
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Podawaj staly adres do korespondencji, jesli masz kogos zaufanego kto
    >niezwlocznie powiadomi cie o liscie, zamiast "krotkoterminowych" adresow
    >zamieszkania. Cv bez jakichkolwiek namiarow moze wygladac nierzetelnie.

    wlasnie tego sie obawiam, ze jak nie podam adresu to od razu wrzuca
    mnie do kosza, z drugiej jednak strony, jedyny adres do korespondencji
    jaki moglbym podac to adres szczecinski, podczas gdy pracy bede szukal
    w warszawie. nie wiem czy cos takiego nie bedzie dzialalo na moja
    niekorzysc? byc moze pracodawcy wola miec pracownika "lokalnego" a nie
    z "przyjezdnego"? myslalem tez zeby podac adres do korespondencji
    (szczecinski) i jedoczesnie zamiescic adnotacje o aktualnym miejscu
    pobytu (warszawskim), co o tym myslisz?

    --
    >pzdr. Krzysztof

    pozdrawiam
    daniel>

  • 4. Data: 2003-07-30 09:11:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > z "przyjezdnego"? myslalem tez zeby podac adres do korespondencji
    > (szczecinski) i jedoczesnie zamiescic adnotacje o aktualnym miejscu

    Teorii na temat "dlaczego odrzucili wlasnie moje CV" jest prawie tyle ile
    CV.
    Jedna z nich, ktora znalazlem na ktorejs grupie, glosi, ze na zwykle, nie
    superspecjalistyczne stanowiska w Warszawie preferowani sa obecnie kandydaci
    miejscowi, poniewaz juz maja rozwiazana sprawe zamieszkania w "stolycy" i
    przy rozmowach na temat wynagrodzenia nie nekaja pracodawcy szczegolami
    zwiazanymi z kosztami przenosin i drozszego utrzymania w Warszawie, a
    jednoczesnie zdaja sobie sprawe jaka pensja stanowi w ich przypadku
    rzeczywiste minimum gwarantujace przezycie i nie grozi sytuacje, ze
    pracownik, ktory zgodzil sie na prace za 800 zl przyjdzie z placzem po 2-ch
    miesiacach, ze za tyle to on jednak nie jest w stanie sie utrzymac.
    Naturalnie jest to tylko jedna z wielu teorii i funkcjanuja rowniez inne,
    dokladnie przeciwstawne :).
    Jesli widzisz sens w cytowanej teorii, to juz sam musisz cos wymyslec.

  • 5. Data: 2003-07-30 16:43:57
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "daniel przez male d" <t...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości

    Adres musisz podac, i raczej zdecydowanie wyjatkowo napisz Daniel przez
    wielkie "D"

    Wojtek