PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak piekny sen :)

  • 1. Data: 2003-07-29 23:21:16
    Temat: Jak piekny sen :)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Znalazlem niedawno przypadkowo prace dla kolegi poprzez internet, w
    Szczecinie, w umyslowa w administracji panstwowej za zupelnie przyzwoita
    kase :))))))
    Moge sie juz pochwalic tym poniewaz ogloszenie zniklo z serwisu.
    Pisze, poniewaz rozbawil mnie przebieg rekrutacji. Wplynely trzy oferty, z
    ktorych kolega byl najlepszy, poniewaz spelnial wszystkie kryteria, a nawet
    wiecej, poniewaz mial rowniez dodatkowe, niewymieniane w ofercie zkolenia. .

    Trzy oferty???!!!!!!!!!:)))))))))))

    mozecie pozgadywac, a pozniej ogolnie dopowiem, co to bylo.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 2. Data: 2003-07-30 00:05:09
    Temat: Re: Jak piekny sen :)
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    krzysztofsf wrote:
    > Znalazlem niedawno przypadkowo prace dla kolegi poprzez internet, w
    > Szczecinie, w umyslowa w administracji panstwowej za zupelnie
    > przyzwoita kase :))))))

    Napisz, za jaką kasę, to spróbuję zgadnąć, co to za stanowisko :).

    --
    CHANI

  • 3. Data: 2003-07-30 00:09:37
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości
    > Napisz, za jaką kasę, to spróbuję zgadnąć, co to za stanowisko :).

    2500 brutto w administracji panstwowej

  • 4. Data: 2003-07-30 15:31:21
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf napisał:

    > Trzy oferty???!!!!!!!!!:)))))))))))

    Nie wiem jak teraz wygląda sytuacja - absolwenci korzystający na swoją
    zgubę z ostatnich długich wakacji?, bezrobotni na pracach w terenie?
    itd., ale kiedy zaniosiłem 31 grudnia moją ofertę pracy do firmy
    sprzątającej, to byłem jednym z niewielu, którzy odpowiedzieli na
    ogłoszenia. W następnym terminie, czyli w połowie stycznia odpowiedziało
    80 osób. Tak samo zauważyłem, że kilka razy w biuletynie SC powtarzano
    ogłoszenia po tzw. długich weekendach.

    Niestety - mimo, że zawsze składam oferty, to chyba za cieńki jestem -
    nie ucieszyłeś mnie. ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-07-30 16:30:35
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    krzysztofsf wrote:

    > 2500 brutto w administracji panstwowej

    Pochwalę się na grupie, że napisałam na priv i zgadłam.

    Wniosek jest taki: śledźcie zmiany prawa i dostosujcie się do nich,
    wtedy łatwiej znajdziecie pracę (niby oczywistość, ale jednak...).

    P.S. być może będę pracowała w tym samym (lub podobnym) zawodzie.

    --
    CHANI

  • 6. Data: 2003-07-30 16:53:44
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Pochwalę się na grupie, że napisałam na priv i zgadłam.

    Za pierwszym razem :)

    > Wniosek jest taki: śledźcie zmiany prawa i dostosujcie się do nich,
    > wtedy łatwiej znajdziecie pracę (niby oczywistość, ale jednak...).

    Uchmm....stanowisko nowopowstale akurat tam. Wymogi unijne.

    > P.S. być może będę pracowała w tym samym (lub podobnym) zawodzie.

    Powodzenia ;)

  • 7. Data: 2003-07-30 19:30:51
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    > mozecie pozgadywac, a pozniej ogolnie dopowiem, co to bylo.

    No to słuchamy: co to za stanowisko ???

  • 8. Data: 2003-07-31 08:43:35
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zip" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to słuchamy: co to za stanowisko ???

    Dopowiem, ze na bazie wyksztalcenia wyzszego, ekonomicznego.
    Zainteresowanie jest super :)
    Widocznie u wiekszosci czlonkow grupy na biurku leza po 3 oferty od
    pracodawcow, to nikt nie interesuje sie sytuacja gdzie zdaza sie odwrotnie
    :)