PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o CV › Re: pytanie o CV
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o CV
    Date: Wed, 30 Jul 2003 11:11:39 +0200

    Użytkownik "daniel przez male d" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:3f27838f.1149900@news.futuro.pl...
    > On Wed, 30 Jul 2003 00:45:28 +0200, "krzysztofsf"
    > <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    >
    > wlasnie tego sie obawiam, ze jak nie podam adresu to od razu wrzuca
    > mnie do kosza, z drugiej jednak strony, jedyny adres do korespondencji
    > jaki moglbym podac to adres szczecinski, podczas gdy pracy bede szukal
    > w warszawie. nie wiem czy cos takiego nie bedzie dzialalo na moja
    > niekorzysc? byc moze pracodawcy wola miec pracownika "lokalnego" a nie
    > z "przyjezdnego"? myslalem tez zeby podac adres do korespondencji
    > (szczecinski) i jedoczesnie zamiescic adnotacje o aktualnym miejscu
> [...]

    Teorii na temat "dlaczego odrzucili wlasnie moje CV" jest prawie tyle ile
    CV.
    Jedna z nich, ktora znalazlem na ktorejs grupie, glosi, ze na zwykle, nie
    superspecjalistyczne stanowiska w Warszawie preferowani sa obecnie kandydaci
    miejscowi, poniewaz juz maja rozwiazana sprawe zamieszkania w "stolycy" i
    przy rozmowach na temat wynagrodzenia nie nekaja pracodawcy szczegolami
    zwiazanymi z kosztami przenosin i drozszego utrzymania w Warszawie, a
    jednoczesnie zdaja sobie sprawe jaka pensja stanowi w ich przypadku
    rzeczywiste minimum gwarantujace przezycie i nie grozi sytuacje, ze
    pracownik, ktory zgodzil sie na prace za 800 zl przyjdzie z placzem po 2-ch
    miesiacach, ze za tyle to on jednak nie jest w stanie sie utrzymac.
    Naturalnie jest to tylko jedna z wielu teorii i funkcjanuja rowniez inne,
    dokladnie przeciwstawne :).
    Jesli widzisz sens w cytowanej teorii, to juz sam musisz cos wymyslec.
    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##