PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwanie stażu absolwenckiego

  • 1. Data: 2003-07-05 08:33:22
    Temat: przerwanie stażu absolwenckiego
    Od: "heder" <h...@p...onet.pl>

    Jestem na stażu absolwenckim. Umowę w UP podpisałam do 8 sierpnia. Własnie
    dostałam ofertę pracy "od zaraz" co wiąże się oczywiście z zerwaniem umowy z
    UP. Przyszły pracodawca chce zawrzeć ze mną umowę-zlecenie.
    Czy w takiej sytuacji grozi mi ze będe musiała zwracać do UP wzięte przeze
    mnie pieniądze?
    Małgorzata

  • 2. Data: 2003-07-05 10:35:22
    Temat: Re: przerwanie stażu absolwenckiego
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > UP. Przyszły pracodawca chce zawrzeć ze mną umowę-zlecenie.
    > Czy w takiej sytuacji grozi mi ze będe musiała zwracać do UP wzięte przeze

    Co co wiem na ten temat to nie o ile jest umowa o pracę . Nie wiem jak jest z
    umową zlecenie , spytaj w PUP. Powodzenia.

  • 3. Data: 2003-07-05 14:45:48
    Od: "heder" <h...@p...onet.pl>

    > Co co wiem na ten temat to nie o ile jest umowa o pracę . Nie wiem jak
    jest z
    > umową zlecenie , spytaj w PUP. Powodzenia.

    To, to i ja wiem niestety. A o umowę zlecenie musze sie dowiedziec do
    poniedzialku a w weekendy PUP jest niestety zamknięty.
    W necie nie ma tej informacji lub co bardziej prawdopodobne ja nie umiem
    tego znaleźć.
    Małgorzata

  • 4. Data: 2003-07-06 14:07:11
    Od: "Wojtek - Blondas" <w...@g...pl>

> [...]
    > UP. Przyszły pracodawca chce zawrzeć ze mną umowę-zlecenie.
    > Czy w takiej sytuacji grozi mi ze będe musiała zwracać do UP wzięte przeze

    Staż absolwencki możesz zerwać w każdej chwili jego trwania, nie
    ponosząc z tego tytułu żadnych konskewencji. W najgorszym wypadku będziesz
    zmuszona oddać pieniażki za badania lekarskie ( ok. 30 zł) i nic więcej.

    --
    Wojtek
    Gadu-Gadu: 1902777

    "Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie"

    www.pajacyk.pl ...nakarm głodne dziecko

  • 5. Data: 2003-07-06 19:52:11
    Od: "heder" <h...@p...onet.pl>

    > Staż absolwencki możesz zerwać w każdej chwili jego trwania, nie
    > ponosząc z tego tytułu żadnych konskewencji. W najgorszym wypadku będziesz
    > zmuszona oddać pieniażki za badania lekarskie ( ok. 30 zł) i nic więcej.

    Jak to bez konsekwencji???? Poprosze o podstawę prawną. W PUP wbili mnie, i
    nie tylko mnie, do głów że w przypadku przerwania stażu musimy zwrócic w
    całości te pieniądze które wzięliśmy za tę pracę od państwa.
    Małgorzata K

  • 6. Data: 2003-07-11 08:57:27
    Od: "Anna Michalak" <a...@N...gazeta.pl>

    heder <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie tylko mnie, do głów że w przypadku przerwania stażu musimy zwrócic w
    > całości te pieniądze które wzięliśmy za tę pracę od państwa.

    Spójrz może na papiery ktore podpisałaś, tam powinno być wszytsko napisane.
    Wszytsko inne sie nie liczy ... (ewentualnie odsylam do ustawy o zatrudnieniu
    i przeciwdzalaniu bezrobociu)

    Pzdrawaiam

    AM