PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-07-04 21:30:26
    Temat: wypowiedzenie
    Od: u...@o...pl

    W sierpniu minie 2 lata jak pracuje.Nie ukrywam, ze szukam czegos bardziej
    ambitniejszego.Obowiazuja mnie dwa tygodnie wypowiedzenia. Poniewaz jest to
    moja pierwsza praca, nie wiem jak mam wypowiedziec umowe o prace pracodawcy.
    Nie wiem co ma zawierac tresc.

  • 2. Data: 2003-07-05 08:30:57
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 4 Jul 2003 23:30:26 +0200, u...@o...pl zakodował:

    >W sierpniu minie 2 lata jak pracuje.
    [...]
    >Obowiazuja mnie dwa tygodnie wypowiedzenia.

    Co to za umowa? Bo na pewno nie na czas nieokreślony, a wtedy różnie
    może być z wypowiedzeniem.

    >Nie wiem co ma zawierac tresc.

    Było 6543 razy. "Wypowiadam umowę z zachowaniem ustawowego okresu
    wypowiedzenia"

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775