PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handel na Allegro

  • 1. Data: 2003-07-04 21:59:46
    Temat: Handel na Allegro
    Od: "Zenba" <a...@k...mm.pl>

    Witam
    Czy niektóre przedmioty zakupione na aukcjach przez licytujących ,zostają
    póżniej przez nich ponownie wystawiane na aukcje(mam takie wrażenie), nie
    widzę nic w tym złego. Ale tak naprawdę czy można na tym coś zarobić . Tak
    pytam z ciekawości(może spróbuje).
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-04 22:10:48
    Temat: Odp: Handel na Allegro
    Od: "Wiktor" <3...@w...pl>

    Jak na razie to sposoby zarabiania na allegro poznałem dwa:
    - wystawianie czegoś fajnego a przysyłanie złomu - praca czasowa, do
    pierwszego silniejszego klienta z okolic bądź paru negatywów
    - i bardziej subtelne - wystawianie poserwisowych śmieciowych części
    komputerowych jako " niesprawdzone, może działa " i w ten sposób uzyskiwanie
    ceny wyższej od przewidywanych 10 gr.
    ale pewnie jest więcej :(((

  • 3. Data: 2003-07-04 22:44:15
    Temat: Re: Handel na Allegro
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    Myślę, że można i uczciwie (nie zajmuję się tym zawodowo, ale przypadkiem ze
    2 razy mi się udało). Musisz być ekpertem w jakiejś dziedzinie i szukać
    okazji na rarytas wystawiany przez kogoś nie bardzo w temacie. Po jakimś
    czasie wystawiasz to samo z lepszym opisem, fotkami itd. - dobrze jest też
    oczywiście mieć odpowiedni staż i ilość gwiazdek. Ja ryzykowałem też
    licytację od 1 zł b.c.m. Przy odrobinie cierpliwości masz duże szanse na
    sprzedanie dużo drożej..

    Pozdr

  • 4. Data: 2003-07-05 04:39:29
    Od: Toshi <"bonza(spam)"@wp.pl>

    W artykule <be4t93$c01$1@localhost.my.domain> Zenba napisa?(a):
    > Witam
    > Czy niektóre przedmioty zakupione na aukcjach przez licytuj?cych ,zostaj?
    > pó?niej przez nich ponownie wystawiane na aukcje(mam takie wra?enie), nie
    > widz? nic w tym z?ego. Ale tak naprawd? czy mo?na na tym co? zarobiae . Tak

    Oprocz sposobow wymienionych jest jeszcze np. taki:
    Trafiasz na cos fajnego, a bardzo taniego w okolicy i drozej sprzedajesz
    na Allegro ludziom ktorzy nie maja do tego dostepu.
    Tak np. bylo ze spy ear (tzw. super szpieg) :-)
    Widzialem go w okolicy w cenie od 4 - 12 zl.
    Na allegro w cenach od 14 - 21 zl (nie wiem jak jest teraz).

    A Inna sprawa z tymi samymi przedmiotami, ze czesto sa poprostu te same
    zdjecia, albo zerzniete opisy.

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 5. Data: 2003-07-07 07:27:51
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > 2 razy mi się udało). Musisz być ekpertem w jakiejś dziedzinie i szukać
    > okazji na rarytas wystawiany przez kogoś nie bardzo w temacie.

    Kupilem kiedys na allegro projektor multimedialny Toshiby za 900zl -
    uszkodzony (mial jakis niecaly rok). Nikt go nie chcial.
    Koles ktory go sprzedawal napisal ze jest zepsuty i dziala 5 minut potem
    sie wylacza bo sie przegrzewa.

    Naprawilem go w 15 minut (jakis burok przy wymianie lampy odwrocil
    wentylator tak ze dmuchal do srodka wskutek czego uszkodzil sie czujnik), i
    poszedl za 9500zl :-)

    Niedawno kupilem drugi - mial padnieta lampe. Zaplacilem za niego 1500zl.
    Lampa normalnie kosztuje 3500zl ale mozna podlozyc z innego modelu ktory
    nie jest produkowany (o czym nikt nie wie) tylko jasnosc zmniejsza sie
    o jakies 10%. Wtedy lampa kosztuje 650zl+vat :-)
    Popracuje jakies pol roku i znow go sprzedam z zyskiem jakies 5000zl.

    FX

  • 6. Data: 2003-07-07 20:09:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    FX napisał:

> [...]
    > o jakies 10%. Wtedy lampa kosztuje 650zl+vat :-)
    > Popracuje jakies pol roku i znow go sprzedam z zyskiem jakies 5000zl.

    No to teraz zdradź, czy kupowałeś za swoje, czy za firmy - bo z
    ostatniego akapitu wynika, że kupując pierwszy projektor minimalnie
    ryzykowałeś?

    Flyer