PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja Pracy Domowej o Nieograniczonym Dochodzie !

  • 1. Data: 2003-07-04 23:55:30
    Temat: Propozycja Pracy Domowej o Nieograniczonym Dochodzie !
    Od: "robero machu" <k...@t...pl>

    Zacznij Swój Własny E-Biznes Już Dzisiaj!

    Rozpoczęcie tego biznesu przyniesie Ci następujące korzyści :

    1 . Właściciele biznesu poświęcający część wolnego czasu zarabiają $5,000 na
    miesiąc
    2 . Właściciele biznesu poświęcający większość swego czasu wolnego zarabiają
    $10,000 na miesiąc
    3 . Wszyscy Klienci Płacą Ci W Gotówce !
    4 . Sprzedajesz Produkt Którego Produkcja Nic Cię Nie Kosztuje
    6 . Twoje Jedyne Koszty w Tym Biznesie Nie Wynoszą Nawet $25
    7 . Masz Więcej Niż 40 Milion Potencjalnych Klientów

    Aby uzyskać dodatkowe informacji proszę o E-mail na adres k...@t...pl,
    umieszczając w temacie wiadomości słowo "gotówka".

  • 2. Data: 2003-07-05 00:09:07
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Kolejna rewelacyjna, wręcz nie do odrzucenia oferta zarobienia dużej kasy
    nie robiąc praktycznie nic.
    Skąd oni się biąrą?

  • 3. Data: 2003-07-05 04:33:58
    Od: Toshi <"bonza(spam)"@wp.pl>

    W artykule <be5522$hft$1@news.telbank.pl> motto napisa?(a):
    > Kolejna rewelacyjna, wr?cz nie do odrzucenia oferta zarobienia du?ej kasy
    > nie robi?c praktycznie nic.
    > Sk?d oni si? bi?r??

    Czesc!
    Takie MLM w niektorych krajach dzialaja (gdzies tu bylo ostatnio, ze min
    na Wegrzech). To tylko my jestesmy tacy dziwni ;-)) (i w tym akurat
    wypadku bardzo dobrze!).
    A dlaczego tacy sie pojawiaja? Ludzka naiwnosc, lenistwo, chec szybkiego
    zysku. I przynamniej mozna powiedziec, ze pracy w Polsce nie brakuje
    ;-))))))))))))))))))))

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 4. Data: 2003-07-05 06:19:16
    Od: Marko Milic <n...@w...pl>

    On Sat, 5 Jul 2003 01:55:30 +0200, robero machu wrote:

    > Zacznij Swój Własny E-Biznes Już Dzisiaj!
    >
    > Rozpoczęcie tego biznesu przyniesie Ci następujące korzyści :
    [ciach bzdety]

    A co na to lekarz?
    Marko

  • 5. Data: 2003-07-05 08:56:07
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Toshi" <"bonza(spam)"@wp.pl> napisal w wiadomosci
    > W artykule <be5522$hft$1@news.telbank.pl> motto napisa?(a):
    Ja mam zle ustawiona strone kodowa czy ty? :)

    > A dlaczego tacy sie pojawiaja? Ludzka naiwnosc, lenistwo, chec szybkiego
    > zysku.
    To drugie na pewno. Kiedy tak patrzymy wokól na to bogactwo (nie nasze)
    chcemy zyc tak samo i chcemy tak zyc juz.

    motto
    icq 238159966

  • 6. Data: 2003-07-06 14:04:45
    Od: "born4july" <N...@S...onet.pl>

    działa to na zasadzie piramidy, powielanie bzdetnego tekstu ktory jest
    maslem maslanym (zeby ci sie wydawalo ze to cos waznego !!!)...a tak
    naprawde wazny jest przeplyw gotowki. Tylko jest jeden problem ..trzeba
    samemu zostac najpierw frajerem zeby znalesc innych frajerow :-)))))