PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba

  • 1. Data: 2006-04-17 17:27:54
    Temat: prośba
    Od: "Guniek" <g...@t...pl>

    Witam!

    Od razu przepraszam, że mój post nie wiąże się z tematyką grupy.
    Piszę tutaj, gdyż wiem, że grupę tę odwiedza sporo osób a na
    licznej grupie mi najbardziej zależy. Mam nadzieje, że wybaczycie off
    topic. Muszę przebadac baaaardzo dużo osób i szukam wszedzie w realu
    i w sieci.

    Piszę pracę mgr na temat wpływu rozwoju psychoseksualnego na
    funkcjonowanie w związakach i chciałam poprosić Państwa o pomoc w
    przeprowadzeniu badań. Polegałoby to na wypełnieniu anonimowo
    ankiety. Zabiera to jakieś 20 min. Niestety nie mogę za to
    zapłacić :( Moge jedynie przesłac z powrotem inf. zwrotne, jesli
    ktoś by tego sobie życzył.
    Wiązałoby się to wtedy naturalnie z podaniem swojego adresu mail.
    Jesli ktoś zgodziłby się wziąc udział w badaniu, to
    kwestionariusze pobrać można ze strony:
    http://www.literwaffe.neostrada.pl/ai/badania.htm

    Pozdrawiam i przepraszam za post nie związany z tematyką grupy. Mam
    nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Uprzejmie proszę o pomoc.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2006-04-17 18:13:21
    Temat: Re: prośba
    Od: m...@v...pl

    IMHO w części I zamiast absurdalnego pytania no. 4
    " Jak długo trwa Pana aktualny związek? "

    powinno być raczej oczywiste
    " O ile za długo trwa Pana aktualny związek? "

    poza tym w cz. IV są tylko nadużycia jakich doświadcza dziecko na tle sexualnym
    od rodziców - a gdzie inne ? bo np. w moim przypadku dorośli z wyjątkową
    perwersją już od najmłodszych lat zmuszali mnie do myślenia, "bawili" sie ze mną
    grami logicznymi etc. etc.. co w znacznym stopniu uszkodziło mi psychikę, a
    wręcz powiedziałbym, że upośledziło późniejsze kontakty (w tym sexualne) z 99,
    99% populacji płci obojga

    a tak na poważnie, to wypełnianie tej ankiety w takiej postaci (M$ Word) jest
    extremalnie upierdliwe - można to było zrobić na www, względnie jeżeli już
    Word, to formularzami...

  • 3. Data: 2006-04-17 21:32:16
    Temat: Re: prosba
    Od: "Guniek" <g...@t...pl>

    Mozna tak zrobic - tzn. wierze, ze mozna ;) Dlugo próbowalam ale
    jednak moje zdolnosci do tworzenia stron okazaly sie nie
    wystarczajace. Zawsze cos bylo zle:(

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

  • 4. Data: 2006-04-17 22:52:51
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Guniek wrote:

    > Mozna tak zrobic - tzn. wierze, ze mozna ;) Dlugo próbowalam ale
    > jednak moje zdolnosci do tworzenia stron okazaly sie nie
    > wystarczajace. Zawsze cos bylo zle:(

    Sa na Sieci darmowe serwisy pozwalajace umiescic na nich ankiete w
    formie formularza na www. Skorzystanie z nich moze znaczaco zwiekszyc
    ilosc odpowiedzi. Format doc jest niewygodny, nie mowiac o tym, ze wiele
    osob nie ma Worda - ja np. na domowym korzystam z darmowego OpenOffice,
    ktory czyta pliki doc, ale zaawansowane tabele maja sklonnosc do
    rozjezdzania sie.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii

  • 5. Data: 2006-04-18 15:06:22
    Od: "Guniek" <g...@t...pl>

    Dzieki :)

  • 6. Data: 2006-04-18 18:29:07
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Tue, 18 Apr 2006 10:52:51 +1200, Immona wrote:

    > osob nie ma Worda - ja np. na domowym korzystam z darmowego OpenOffice,
    > ktory czyta pliki doc, ale zaawansowane tabele maja sklonnosc do
    > rozjezdzania sie.

    OOo 2.1? Chyba pod Windows? ;)

    Pozdrawiam. :)

    --