PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlece przeszukanie zasobów Internetu

  • 1. Data: 2006-04-17 12:58:50
    Temat: Zlece przeszukanie zasobów Internetu
    Od: "Wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam!

    Zlece przeszukanie zasobów Internetu

    Przygotowuję się do rozpoczęcia kampanii reklamowej sklepu internetowego z
    książkami, muzyka, filmami, multimediami. Poszukuję osoby, która zajmie się
    wyszukiwaniem serwisów, stron internetowych zainteresowanych uczestnictwem w
    programie partnerskim i wymianą linków.

    Zakres tematyczny serwisów:

    POLSKA

    Książki
    Muzyka
    Film
    Literatura
    Multimedia
    Młodzież
    Lokalne serwisy internetowe np. (www.sanok.pl, www.krosono.pl).

    ZAGRANICA

    Serwisy i strony Polonijne w krajach:

    Niemcy
    USA
    Francja
    Kanada
    Irlandia
    Włochy
    Hiszpania
    Brazylia
    Ukraina

    SPISY KATALOGOWE

    Lista spisów katalogowych do których można dodać stronę, np.:

    Onet
    Wirtualna Polska
    Interia

    SPOSÓB PŁATNOSCI

    1 zł - za każdy serwis tematyczny który zgodzie sie na wymianę linku.
    50 groszy - za każdy serwis nie tematyczny.

    Wynagrodzenie za znalezienie partnera uzaleznione jest od ilości użytkoników
    wchodzących na stronę.

    3 zł. do 100 użytkowników dziennie.
    5 zł. do 300 użytkowników dziennie
    6 zł do 500 użytkoników dziennie
    7 zł do 800 użytkowników dziennie
    8 zł do 1200 użytkowników dziennie
    9 zł do 1500 użytkowników dziennie
    10 zł do 2000 użytkowników dziennie

    Podstawe do wypłacenia wynagrodzenia stanową statystyki odwiedzlności partnera
    oraz mail z zadeklarowaniem woli przystąpienia do programu partnerskiego.

    Pieniądze mogę wypłacać na bieżaco przelewem na konto bankowe.

    Przewidywany okres urchomienia sklepu 15 maja 2006.

    Wymagania:

    - umiejetność sprawnego posługiwania sie wyszukiwarkami internetowymi
    - stały dostęp do Internetu
    - prawidłowa pisownia i stylistyka w Języku polskim.
    - średnie wykształcenie

    Zajęcie to musi być oczywiscie traktowane jako praca dodatkowa. Najchetniej
    widziałbym tutaj osoby studjujące marketing jako że poźniej po uruchomieniu
    serwisu można sobie wpiasac w CV udział w projekcie kampani rekamowej sklepu
    internetowego.

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt mailowy:

    w...@5...it.pl

    Z powazaniem

    Wieslaw Paslawski

  • 2. Data: 2006-04-17 13:12:39
    Temat: Re: Zlece przeszukanie zasobów Internetu
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Wieslaw napisał(a):

    Wiesiu, bardzo dobrze - jeszcze tylko naucz sie czytac ze zrozumieniem i
    bedzie znakomicie.

  • 3. Data: 2006-04-18 11:53:15
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    Wieslaw rzucił na grupę taką wypowiedź:

    Najchetniej widziałbym tutaj osoby studjujące
    > marketing jako że poźniej po uruchomieniu serwisu można
    > sobie wpiasac w CV udział w projekcie kampani rekamowej
    > sklepu internetowego.

    I pisać gramatycznie po polsku, jeśli samemu się tego wymaga
    od innych.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto wymyślił].