PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca tymczasowa.

  • 1. Data: 2006-04-17 13:48:43
    Temat: Praca tymczasowa.
    Od: "Dodka" <d...@p...onet.pl>

    Szukam kogoś kto pracował lub pracuje w ten sposób interesuje mnie dokładnie
    co mi się należy a co nie.- chorobowe itp. Z góry dziękuję na odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-04-17 19:04:47
    Temat: Re: Praca tymczasowa.
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Dodka napisał(a):
    > Szukam kogoś kto pracował lub pracuje w ten sposób interesuje mnie dokładnie
    > co mi się należy a co nie.- chorobowe itp. Z góry dziękuję na odpowiedzi.

    Chorobowe - tak. Urlop - dwa dni za każdy przepracowany miesiąc.
    Umowa może być zawarta tylko na czas określony lub na czas wykonania
    określonej pracy. U jednego pracodawcy-użytkownika możesz pracować
    maksymalnie przez 12 miesięcy w ciągu 3 lat. Okres wypowiedzenia 3 dni
    lub tydzień, w zależności od długości umowy. Trzecia umowa nie
    przechodzi na czas nieokreślony. Szczegóły w Ustawie o zatrudnianiu
    pracowników tymczasowych, do obejrzenia np. na stronie www.staffpartners.pl

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz