PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Power Media

  • 1. Data: 2006-04-17 16:19:45
    Temat: praca w Power Media
    Od: "Grzegorz Krysiak" <n...@n...pl>

    Witam,

    czy ktos mial moze stycznosc z firma Power Media z Wroclawia?
    Jak sie u nich pracuje?

    Prosze o wszelkie opinie. Mozliwe, ze w najblizszym czasie bede dla nich
    pracowal :)

    Pozdrowienia,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-04-18 17:16:29
    Temat: Re: praca w Power Media
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    to praktycznie nie pracodawca, a pośrednik.

    od każdego pośrednika radze z daleka,
    ale na krótką metę to można próbować

  • 3. Data: 2006-04-18 18:01:11
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@g...pl>

    Grzegorz Krysiak <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak sie u nich pracuje?
    >
    > Prosze o wszelkie opinie. Mozliwe, ze w najblizszym czasie bede dla nich

    Kiedyś wysłałem do nich swoje CV. Po dwóch dniach odezwał się jakiś człowiek i
    odpytywał mnie przez 25 minut - w sumie dość sporo wiem i mam duże
    doświadczenie. W pewnym momencie zapytał mnie o moje oczekiwania finansowe -
    podałem jakąś kwote z dolnej strefy stanów średnich. W tym momencie zapadła
    cisza, słyszałem wyraźnie odgłos szczęki opadającej na brodę i człowieczek
    szybko zakończył rozmowę dając do zrozumienia, że chciwość ma swoje granice.
    Od tej pory przestałem się dziwić dlaczego kolorowe ogłoszenia tej firmy, całe
    czas takie same, zalegają miesiącami na portalach z oferami pracy.

  • 4. Data: 2006-04-18 20:57:27
    Od: "chojny" <c...@i...pl>

> [...]
    > całe
    > czas takie same, zalegają miesiącami na portalach z oferami pracy.

    Jaka to byla kwota, jesli mozna wiedziec? I fajnie by bylo zebys napisal
    jakie masz doswiadczenie i o jakie stanowisko sie ubiegales. Moze mi sie
    przydac na przyszlosc:)

    pozdrawiam
    chojny

  • 5. Data: 2006-04-19 08:38:19
    Od: "Reed" <s...@g...pl>

    > Jaka to byla kwota, jesli mozna wiedziec? I fajnie by bylo zebys napisal
    > jakie masz doswiadczenie i o jakie stanowisko sie ubiegales. Moze mi sie
    > przydac na przyszlosc:)

    Witam,
    Power Media, podobnie jak Rinf zatrudnia, m.in. dla BenQ Mobile (dawny
    Siemens). Dla ludzi bez doświadczenia proponują cos kolo 2k netto na poczatek.

    pozdr
    Reed

  • 6. Data: 2006-08-16 20:18:53
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Witam,
    > Power Media, podobnie jak Rinf zatrudnia, m.in. dla BenQ Mobile (dawny
    > Siemens). Dla ludzi bez doświadczenia proponują cos kolo 2k netto na
    > poczatek.

    Ja półtora roku temu odbyłem rozmowę wstępną + test z wiceprezesem tej firmy
    (tym łysym, nie pamiętam nazwiska) i podałem 4000 netto + pokrycie kosztów
    przeprowadzki z Poznania do Wrocławia, następnie po kilku dniach
    zrezygnowałem,
    po czym przez następne ponad pół roku zas.ywali mnie mailami i telefonami,
    czy aby
    może jednak chciałbym się tam przeprowadzić i dla nich pracować...

  • 7. Data: 2006-08-19 18:40:41
    Od: "Xyloo" <x...@o...lp>

> [...]
    > czy aby
    > może jednak chciałbym się tam przeprowadzić i dla nich pracować...

    a jakie to trzeba miec kwalifikacje by moz zazadac 4 000 netto
    i by sie jeszcze prosili?? tak z ciekawosci

    xyloo

  • 8. Data: 2006-09-15 11:20:19
    Od: "Adam Wieczorek" <i...@g...pl>

> [...]

    > Jak sie u nich pracuje?
    >
    > Prosze o wszelkie opinie. Mozliwe, ze w najblizszym czasie bede dla nich

    ja z kolei chcialbym wiedziec, co w tej Firmie rozumiane jest
    jako "atrakcyjne warunki zatrudnienia"? Czy oprocz pensji sa jakies dodatki,
    szkolenia, itp? Czy ktos orientuje sie, czy po jakims czasie przechodzi sie
    na stale np. do Siemensa czy Benq?