PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z urlopem

  • 1. Data: 2007-09-18 19:56:49
    Temat: problem z urlopem
    Od: "M. Oleś" <m...@p...onet.eu>

    Po kilkumiesięczmej przerwie rozpoczołem pracę 14.08.07. jako pracownik
    tymczasowy. Umowę miałem podpisaną do 31.08.07. Następnie podpisałem kolejna
    umowę w tej samej firmie na cały miesiąc wrzesień (a później na kolejny
    miesiąc październik)

    Przysługuje mi urlop w wymiarze 20 dni/rok.

    Chciałem zapytać czy:
    1. za okres od 14.08.07 do 31.08.07 przysługuje mi jakikolwiek urlop
    (przeczytałem w KP że niepełny miesiąc kalendarzow zaokrąglany jest w górę,
    wię powinno być 1,66 dnia (2 po zaokrągleniu)
    2. czy urlop w wymiarz 2 dni (1,66 dopełnione do góry) będzie mi
    przysługiwał od 14.09.07 (miesiąc w danej pracy) czy od 30.09.07. (pełny
    miesiąc kalendarzowy w danej pracy).

    Albo w skrócie: czy w tej chwili 18.09.2007 r. mogę sobie wziąść dwa dni
    urlopu ????

    Bardzo bym był wdzięczny za odpowiedź.
    Marcin

  • 2. Data: 2007-09-22 09:48:45
    Temat: Re: problem z urlopem
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    On 18 Wrz, 21:56, "M. Oleś" <m...@p...onet.eu> wrote:
    (..)
> [...]
    > (przeczytałem w KP że niepełny miesiąc kalendarzow zaokrąglany jest w górę,
    > wię powinno być 1,66 dnia (2 po zaokrągleniu)
    To przeczytaj sobie jeszcze ustawe o zatrudnianiu pracownikow
    tymczasowych - tam jest wiecej info na ten temat..

    > 2. czy urlop w wymiarz 2 dni (1,66 dopełnione do góry) będzie mi
    > przysługiwał od 14.09.07 (miesiąc w danej pracy) czy od 30.09.07. (pełny
    > miesiąc kalendarzowy w danej pracy).
    od 14.09

    > Albo w skrócie: czy w tej chwili 18.09.2007 r. mogę sobie wziąść dwa dni
    > urlopu ????
    i tak i nie ;P. w ciagu pierwszego polrocza twojej pracy w APT to
    pracodawca uzytkownik decyduje jak jest rozliczany urlop: w naturze,
    badz tez jako ekwiwalent..

    Pozdrawiam.