PracaGrupypl.praca.dyskusje › Woodward Governor Poland Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2007-09-18 21:15:05
    Temat: Woodward Governor Poland Sp. z o.o.
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Dzien Dobry,

    Czy ktos ma jakies blizsze informacje odnosnie firmy Woodward Governor
    Poland Sp. z o.o. Pytalem wsrod znajomych ale nikt tam jeszcze nie dotarl.
    Co jakis czas pojawiaja sie ogloszenia na stanowiska Embedded Software
    Engineer, Senior Software Tools Engineer etc. Szukam informacji na temat
    ogolnej atmosfery w tej firmie, czy zajmuje sie tam czyms sensownym czy tez
    wieczny maintenance, czy "kierownictwo" to desant z USA (lepiej), czy tez
    mamy lokalnych menagos (gorzej), no i jak placa. Srednia krajowa a moze dwie
    ? Jesli ktos tam pracowal/pracuje to czy jest tam praca dla kogos kto
    chcialby sie tez przy okazji czegos nauczyc w sensie rozwoj nowych
    produktow.

    Marcin

    PS. Prosze o powstrzymanie sie od odpowiedzi osob z szeroko pojetych hr (za
    nieboszczki komuny - kadrowych) oraz tzw. managementu (dawniej
    dyrektorow) --- jesli czytaja, a chyba co wieksze firmy monitoruja Internet.
    Zalezy mi na krytycznych (ale sprawiedliwych !) glosach.

  • 2. Data: 2007-09-19 15:15:16
    Temat: Re: Woodward Governor Poland Sp. z o.o.
    Od: "Dziekan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > krajowa a moze dwie ? Jesli ktos tam pracowal/pracuje to czy jest tam
    > praca dla kogos kto chcialby sie tez przy okazji czegos nauczyc w sensie

    Witam,

    Ja byłem półtora roku temu na rozmowie na stanowisko Technik ds. Testów, pod
    koniec rozmowy dowiedziałem się, że proponują coś koło 900-1000 zł netto.
    Podziękowałem i wyszedłem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek