PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wpisywać numer referencyjny?

  • 1. Data: 2007-09-18 11:12:15
    Temat: Jak wpisywać numer referencyjny?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Odpowiadając na oferty pracy drogą mailową należy zazwyczaj podać w
    temacie maila numer referencyjny ogłoszenia, na które odpowiadamy. Mam
    jednak pytanie czy temat maila z aplikacją powinien jedynie zawierać ten
    numer czy też w temacie nie powinno się wpisywać niczego więcej poza tym
    numerem?

    chairon

  • 2. Data: 2007-09-18 11:26:07
    Temat: Re: Jak wpisywać numer referencyjny?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    sprawa jest prosta.
    Po pierwsze adresat musi wiedzieć, czy korespondencja jest do niego czy
    nie (np. czy nie jest to spam). Czyli w temacie maila - bo to się widzi
    jako pierwsze - powinna byc umieszczona informacja na ten temat

    po drugie, odbiorca może mieć ustawiony automat (np. maile na jakiś
    adres ogólny i przekierowujący do odpowiedniego rekrutera), wtedy
    istotny jest własnie nr.ref.

    dalej, rekruter może się zajmować kilkoma firmami, kilkoma stanowiskami
    itp, dlatego jest dla niego istotna wstepna informacja jak ręcznie
    posortowac korespondencję.

    I to z grubsza są wskazówki, którymi powinienes się kierować.

    I poza tym uczulam - warto się zastanowić co dana akcja ma przynieść w
    rezultacie a dzięki temu uda sie wymyślić co powinno być umieszczone w
    samej akcji

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 4. Data: 2007-09-18 11:48:52
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 18 Wrz, 13:12, "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > jednak pytanie czy temat maila z aplikacją powinien jedynie zawierać ten
    > numer czy też w temacie nie powinno się wpisywać niczego więcej poza tym

    "Aplilkacja na stanowisko: Konserwator powierzchni plaskich (nr ref
    666/999)"

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2007-09-18 16:19:55
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    grom@x wrote:
> [...]
    >
    > dalej, rekruter może się zajmować kilkoma firmami, kilkoma stanowiskami
    > itp, dlatego jest dla niego istotna wstepna informacja jak ręcznie

    A poza tym rekruter musi umieć posługiwać się programem pocztowym na
    tyle dobrze, żeby odróżniać regułę "temat=nr referencyjny" od "temat
    zawiera numer referencyjny". :)

    Ja wysyłam nazwę stanowiska i numer referencyjny oraz ustawiam żądanie
    potwierdzenia. Czasami potwierdzenia nie ma, ale czasami mam dziwne
    wrażenie, że mail po prostu nie doszedł. Prawdopodobnie właśnie z powodu
    złej reguły filtrowania.

    --
    Jarek

    Odpowiadając zamień "antyspam" na "tlen".