PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2007-09-18 15:30:34
    Temat: wypowiedzenie
    Od: thim <t...@g...pl>

    Witam
    Ad.1 mam pytanie do grupowiczów,przy zmianie pracy jak postepowaliscie,
    najpierw podpisywaliscie umowe z nowym pracodawca a potem skladaliscie
    wypowiedzenie u obecnego pracodawcy, czy odwrotnie?
    Ad.2 zakladajac ze obowiazuje mnie jednomiesieczny okres wypowiedzenia,
    to jezeli zloze wypowiedzenie do konca wrzesnia,to bede musial pracowac
    do konca pazdziernika?

    z gory dzieki za info
    tim

  • 2. Data: 2007-09-18 18:01:35
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 18 Sep 2007 17:30:34 +0200, thim <t...@g...pl> wrote:

    >Ad.1 mam pytanie do grupowiczów,przy zmianie pracy jak postepowaliscie,
    >najpierw podpisywaliscie umowe z nowym pracodawca a potem skladaliscie
    >wypowiedzenie u obecnego pracodawcy, czy odwrotnie?

    Sposób pierwszy.

    >Ad.2 zakladajac ze obowiazuje mnie jednomiesieczny okres wypowiedzenia,
    >to jezeli zloze wypowiedzenie do konca wrzesnia,to bede musial pracowac
    >do konca pazdziernika?

    Tak, chyba, że pracodawca się zgodzi na wczesniejsze rozwiązanie
    umowy.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356