PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawa autorskie dokumentalisty

  • 11. Data: 2005-08-23 15:10:34
    Temat: Re: prawa autorskie dokumentalisty
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Kira (w trakcie rejestracji spolki... masochizm ze mnie wylazl)

    Powodzenia na nowej drodze życia ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse (mogę się odezwać na priv?)

  • 12. Data: 2005-08-23 15:31:15
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Bremse [Tue, 23 Aug 2005 16:10:34 +0100]:

    > Powodzenia na nowej drodze życia ;-)

    A dzieki, dzieki... ;>

    > Bremse (mogę się odezwać na priv?)

    Jesli to pytanie do mnie, to pewnie ze mozesz ;) Kazdy moze,
    ja nie ABW...

    Kira

  • 13. Data: 2005-08-24 18:40:16
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Z Zachodniopomorskiego to masz moze blisko do Niemiec? Moze tam byloby
    > latwiej (jesli ofkoz sprawy osobiste nie trzymaja Cie w Polsce)

    A niemiecki???
    Ja w tym niekumata.
    I mam tylko średnie techniczne - dzięki temu skreślona jestem
    już jako pracownica na jakiekolwiek stanowisko powyżej sprzedawcy
    w sklepie. I to jeszcze zależy w jakim, bo w niektórych też warunkiem
    jest wykształcenie wyższe.

    Dzisiaj studia łatwo zrobić, jak się ma pieniądze - czytaj: w miarę płatną
    pracę, mało wydatków (tatuś i mamusia żywią, nie trzeba opłacać
    samodzielnie mieszkania itp.).
    Od lat próbuję zarobić na studia - ale ich ukończenie jest nierealne,
    jeśli nie ma się stałej pracy. W takim mieście, jak moje to prawie
    niemożliwe.

    W Niemczech to najwyżej mogłabym sprzątać albo opiekować się
    kimś. Ale do tego też trzeba znać język.
    A wszystko tam 4 razy droższe.

    --
    Załamany... :'''( Koziorozec

  • 14. Data: 2005-08-24 19:00:48
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Moge znow ja ;) Tego... bo ani swinka, ani morska... ;)

    Ależ bardzo proszę Kiro ;) Z wielką chęcią poznam
    Osobowość tej grupy dyskusyjnej ;)))

    > A daj strzalke na priva, z krotkim info co Cie interesuje
    > i co dobrze potrafisz?

    No to się trochę tutaj obnażę... ;)

    Ha! Czasem się już zastanawiam, czy ja cokolwiek potrafię???
    Bo wynika, że jak nie mam wyższego wykształcenia, to
    jestem nieprzydatna dla pracodawców.

    A ja jestem sobie technikiem informatykiem.
    Informatyka jest moją pasją.
    Chciałabym pracować jako administrator sieci,
    pracownik helpdesku.
    Myślę, że właśnie na takich stanowiskach dałabym się
    poznać z jak najlepszej strony.

    Robię też w grafice komputerowej (DTP - opakowania,
    foldery, skład publikacji - książki, grafika do programów itp.).
    Drugą moją pasją, która przydaje się w grafice komputerowej
    jest fotografia.

    Mam 3 certyfikaty ze szkoleń: z Novella (2)
    i MS Windows Server 2003.

    --
    Koziorozec
    Szczecinek - bliżej do Koszalina niż do Szczecina

  • 15. Data: 2005-08-24 19:02:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Aug 2005 16:21:22 +0200, "Koziorozec"
    <k...@g...pl> wrote:

    >To ja poproszę o jakieś w Zachodniopomorskim - może są takie, co
    >przyjmują do helpdesku, administracji ;))
    http://www.softvig.pl/main.htm

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 16. Data: 2005-08-25 07:27:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <defbdb$kf2$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

    > A moje pytanie zaczepne, bo sama jestem informatykiem, chociaż nie
    > programistą i na swoim terenie nie mogę już długo znaleźć pracy,
    > bo w ogóle mało jest ofert, a w szczególe - nie chcą zatrudniać

    A jaki teren jesteś? I czy adres we from działający?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 17. Data: 2005-08-25 18:57:43
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > http://www.softvig.pl/main.htm

    Wiesz coś więcej o tej firmie?
    W dziale Praca jest napisane, że ciągle szukają nowych
    pracowników. To jak jest tam z rotacją pracowników?

    Firma, w której pracowałam (również z branży oprogramowania
    komputerowego - znana, ale nie będę jej anty/reklamy robić)
    wyznaje do tej pory politykę ciągłej zmiany pracowników.
    A potem chwali się, że zatrudniła 100 osób z różnych krajów ;)))
    Zdarzało mi się, że szukając pracy spotykałam ludzi, którzy
    również tam pracowali (przed lub po moim okresie pracy) i od razu
    nawiązywała się między nami *swoista* nić porozumienia ;)))
    (bez podtekstów, proszę ;)) ).

    Proszę, napisz coś więcej - jeśli możesz - o firmie SoftVig.
    Interesowałyby mnie warunki "od kuchni" ;))
    Będę Ci bardzo wdzięczna!

    Pomyśl o tym jako możliwości przyczynienia się do rozwoju
    tej firmy ;))) I spełnienia dobrego uczynku!

    --
    Koziorozec

  • 18. Data: 2005-08-26 19:48:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Aug 2005 20:57:43 +0200, "Koziorozec"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Wiesz coś więcej o tej firmie?
    Tak. :)

    >W dziale Praca jest napisane, że ciągle szukają nowych
    >pracowników. To jak jest tam z rotacją pracowników?
    Z tego co wiem to firma jest w ciaglym rozwoju, przybywa klientow,
    wiec i pracownikow trzeba wiecej...

    >Pomyśl o tym jako możliwości przyczynienia się do rozwoju
    >tej firmy ;)))
    Nie mam zadnego celu w tym dzialaniu ;)
    Bardzo sympatyczni ludzie, atmosfera fajna, duzo pomocnych dloni gdy
    startujesz. Atmosfera zgodna chyba z pozytywnym wizerunkiem na ich
    wlasnej stronie. Czasem jak o nich mysle, to wyglada mi to jakby tam
    sie odbywal wyscig szczurow po kase. Nadgodziny (platne) trzepie kto
    sie da :)

    WAM

  • 19. Data: 2005-08-27 00:24:23
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Czasem jak o nich mysle, to wyglada mi to jakby tam
    > sie odbywal wyscig szczurow po kase. Nadgodziny (platne)
    > trzepie kto sie da :)

    A ja sobie pogooglałam na grupy dyskusyjne o SoftVigu
    i sama już nie wiem, co o tym myśleć.

    Piszą ludziska, że ciągle tam szukają nowych ludzi,
    że niewiele płacą (co to znacy niewiele? - nikt nie podał przykładów).

    Interesowałyby mnie opinie pracowników i byłych pracowników.

    Nadgodziny - może 'trzepią' je, bo podstawowa pensja jest
    za niska???

    --
    Koziorozec

  • 20. Data: 2005-08-27 11:48:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 27 Aug 2005 02:24:23 +0200, "Koziorozec"
    <k...@g...pl> wrote:

    >A ja sobie pogooglałam na grupy dyskusyjne o SoftVigu
    >i sama już nie wiem, co o tym myśleć.
    Jak sobie pogooglalem to niewiele wygooglalem, masz jakies inne
    google?

    >Piszą ludziska, że ciągle tam szukają nowych ludzi,
    >że niewiele płacą (co to znacy niewiele? - nikt nie podał przykładów).
    W "moich" googlach pisza:

    *
    "chodzi pewnie o softvig, czasami szukaja ludzi
    przez ogłoszenia w gw-praca.
    roboty podobno maja dośc dużo, ale podobno
    płacą mało. "

    *
    "Jest to firma programujaca dla branzy motoryzacyjnej.
    Co jakis czas zatrudniaja, moze warto sprobowac. "

    *
    "SoftVig to chyba juz od 5 lat (albo i dluzej) te same ogloszenia
    daje - czyli chyba tam za free sie pracuje lub cos podobnego - bo
    jakos chetnych nie ma "

    Pozostale wyniki to ogloszenia softvigu wiec nie biore pod uwage.

    zwroc uwage na slowa "podobno" i "chyba" w 1 i 3 przypadku. Wszystkie
    3 podaja jedynie, ze ogloszenia w GW sie pojawiaja. Z tego co wiem to
    nabor przez GW jest co kilka miesiecy.

    >Nadgodziny - może 'trzepią' je, bo podstawowa pensja jest
    >za niska???
    To teraz napisz - jaki dzial Cie interesuje i jaka pensja jest "za
    niska" - jaka jest odpowiednia? Mowimy o pracy 5x8h tygodniowo.

    WAM