PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawa autorskie dokumentalisty › Re: prawa autorskie dokumentalisty
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prawa autorskie dokumentalisty
    Date: Sat, 27 Aug 2005 13:48:21 +0200

    On Sat, 27 Aug 2005 02:24:23 +0200, "Koziorozec"
    <k...@g...pl> wrote:

    >A ja sobie pogooglałam na grupy dyskusyjne o SoftVigu
    >i sama już nie wiem, co o tym myśleć.
    Jak sobie pogooglalem to niewiele wygooglalem, masz jakies inne
    google?

    >Piszą ludziska, że ciągle tam szukają nowych ludzi,
    >że niewiele płacą (co to znacy niewiele? - nikt nie podał przykładów).
    W "moich" googlach pisza:

    *
    "chodzi pewnie o softvig, czasami szukaja ludzi
    przez ogłoszenia w gw-praca.
    roboty podobno maja dośc dużo, ale podobno
    płacą mało. "

    *
    "Jest to firma programujaca dla branzy motoryzacyjnej.
    Co jakis czas zatrudniaja, moze warto sprobowac. "

    *
    "SoftVig to chyba juz od 5 lat (albo i dluzej) te same ogloszenia
    daje - czyli chyba tam za free sie pracuje lub cos podobnego - bo
    jakos chetnych nie ma "

    Pozostale wyniki to ogloszenia softvigu wiec nie biore pod uwage.

    zwroc uwage na slowa "podobno" i "chyba" w 1 i 3 przypadku. Wszystkie
    3 podaja jedynie, ze ogloszenia w GW sie pojawiaja. Z tego co wiem to
    nabor przez GW jest co kilka miesiecy.

    >Nadgodziny - może 'trzepią' je, bo podstawowa pensja jest
    >za niska???
    To teraz napisz - jaki dzial Cie interesuje i jaka pensja jest "za
    niska" - jaka jest odpowiednia? Mowimy o pracy 5x8h tygodniowo.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum