PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyki Multibank / mbank

  • 1. Data: 2005-01-24 08:04:39
    Temat: praktyki Multibank / mbank
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czesc
    Zastanawiam sie, co bedzie najwazniejsze dla dzialu HR rekturujacego osoby
    na praktyki ? Interesuje mnie praktyka w dziale informatycznym najchetniej
    na stanowisku programisty C#. I jeszcze jedna kwestia, jestem studentem i
    nie nie mam zbyt ciekawego CV czy sa gdzies wzory CV studentow ktorzy
    dopiero zaczynaja szukac tej pracy ? W sumie mam tam jakies osiagniecia w
    programowaniu ale niestety nie uda mi sie uzyskac referencji. Czy mimo to
    wspomniec o programach ktore oszczedzaja czas ? Czy pisac w cv ,ze napisalem
    program ktory automatyzuje rutynowe dzialania np. zwiazane z poczta ( tj.
    dla przykladu zapisywanie zalacznikow od zaprzyjaznionych osob do pewnego
    folderu na dysku z odpowiednia data ). I jak byscie ujeli fakt napisania
    takiego programu w dziale doswiadczenie napisac :
    napisalem program taki a taki... robiacy to i to ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-01-24 10:09:32
    Temat: Re: praktyki Multibank / mbank
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego programu w dziale doswiadczenie napisac :
    > napisalem program taki a taki... robiacy to i to ?

    Jeżeli nie masz doświadczenia popartego referencjami - pisz wszystko i tak
    nie bardzo masz co wpisać w CV. Jeżeli będzie je czytał ktoś z
    doświadczeniem w branży kadrowej, w rekrutacji, interesuje go wszystko.
    Jeżeli będziesz jednym z tych którzy napiszą "studiuje i jestem dobry -
    weźcie mnie" będzie ci trudniej. Postaw sie w roli pracodawcy i pomysl czego
    oczekiwalbys od pracownika na tym stanowisku - i to dokladnie wpisz w cv.
    pozdrawiam artur