PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bilet dla bezrobotnego?

  • 1. Data: 2003-07-29 13:02:05
    Temat: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: "Mori" <s...@a...waw.pl>

    Witam!

    Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje darmowy
    bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    Dzieki, Pozdrawiam

    Mori

  • 2. Data: 2003-07-29 13:05:06
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje
    darmowy
    > bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    Poważnie! Dodatkowo dostaje jeszcze darmowy abonament obiadowy i
    karnet na basen

  • 3. Data: 2003-07-29 13:07:30
    Temat: Odp: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: "Piotr vel. Nygus" <n...@o...pl>

    > darmowy
    >
    > Poważnie! Dodatkowo dostaje jeszcze darmowy abonament obiadowy i
    > karnet na basen

    i 100 zł kieszonkowego... na tydzień...

    --
    pzdr.
    Piotr "Nygus" 'merytorycznie niedojrzały do rozmów z Pawłem Mellerem'

  • 4. Data: 2003-07-29 13:11:50
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > i 100 zł kieszonkowego... na tydzień...
    nie wszyscy dostają kieszonkowe - i byłbym zapomniał - w miesiącach
    zimowych basen można zamienić na siłownię lub solarium :-)))

  • 5. Data: 2003-07-29 13:15:48
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    > Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje
    darmowy
    > bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    To prawda. Jest to darmowy bilet miesieczny na rollercoaster rynku pracy w
    ktorym jezdza wszyscy bezrobotni.
    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-07-29 13:22:07
    Od: "Garbaty Anioł" <g...@o...pl>

    Użytkownik Mori <s...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:bg5r6m$2cvq$...@f...acn.pl...
    > Witam!
    >
    > Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje darmow
    > bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    Wbrew opiniom - poważnie. Rzecz wygląda tak, że grupa bezrobotnych założyła
    stowarzyszenie i w konstytucji przeczytali, że państwo powinno im udzielić p
    omocy w szukaniu pracy. To sobie zrobili legitymacje, które uprawniają ich d
    o darmowych przejazdów (w ramach pomocy państwa;-) ). Oczywiście MPK tego ni
    e akceptuje, sami bezrobotni mają mętlik i jest ubaw. Jak to w Polsce:)
    Pozdrawiam
    GA

  • 7. Data: 2003-07-29 13:28:00
    Od: "Mori" <s...@a...waw.pl>

    swietnie! moze mi jeszcze jak poprosze jakas wille w gorach postawia.

    Dzieki za odpowiedz jakas :P

  • 8. Data: 2003-07-29 13:31:22
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Wlasnie cos uslyszalem ze zarejestrowanemu bezrobotnemu przysluguje
    darmowy
    > bilet miesieczny. To zwykla plota czy powaznie tak jest?

    Cos takiego planowane jest w Lodzi - eksperymentalnie na jeden miesiac.
    Mialobyc w lipcu, ale przesuneli, bo sa jakies problemy.

    Aga

  • 9. Data: 2003-07-29 13:35:42
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    ni
    > e akceptuje, sami bezrobotni mają mętlik i jest ubaw. Jak to w Polsce:)

    A czy ta legitka uprawnia tez do nieplacenia rachunkow za telefon i do
    darmowego dostepu do znaczkow, kopert, papieru, interneu, kopiarki,
    drukarki, kursow jezykowych itd itp?:))))

    Niektorym bezrobotnym to sie we lbach poprzewracalo:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 10. Data: 2003-07-29 13:37:18
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Garbaty Anioł" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ni
    > e akceptuje, sami bezrobotni mają mętlik i jest ubaw. Jak to w Polsce:)

    Zeby bylo smieszniej, to stowarzyszenie sprzedaje te legitymacje po 4zl. od
    sztuki :)