PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca dzwoni podczas urlopu

  • 1. Data: 2007-03-14 23:00:07
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 15-03-2007 o 00:01:08 zywy <m...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Taki casus do rozwiazania: jestem na urlopie, szef usilnie dzwoni na
    > moj prywatny numer telefonu, w koncu odbieram i odpowiadam uprzejmie
    > na kilka pytan zwiazanych z praca, dodatkowo na prosbe szefa spedzam,
    > powiedzmy, pol godziny na rozwiazanie pewnego problemu, po czym
    > informuje go o efektach mojej pracy. Po wszystkim powracam do
    > odpoczynku zniesmaczony zaistniala sytuacja.
    >
    > Czy sa jakies podstawy prawne, by odliczyc sobie te godzine spedzona
    > na pracy podczas urlopu od wykorzystanego urlopu? lub najlepiej caly
> [...]

    Nie masz na to dowodów. Nie wygłupiaj się. Dałeś dupy za darmo i nie
    nazywaj tego gwałtem.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 3. Data: 2007-03-14 23:09:03
    Od: "zywy" <m...@g...com>

    On 15 Mar, 00:00, "Tomek P." <a...@y...pl> wrote:

    > Nie masz na to dowodów. Nie wygłupiaj się. Dałeś dupy za darmo i nie
    > nazywaj tego gwałtem.

    Co do pierwszej czesci to zalozmy, ze mam dowody.
    Co do dawania dupy to akurat nie na tym polega moja praca, wiec zle
    zalozenia poczyniles :)

  • 4. Data: 2007-03-15 01:07:00
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    zywy wrote:

    > Czy sa jakies podstawy prawne, by odliczyc sobie te godzine spedzona
    > na pracy podczas urlopu od wykorzystanego urlopu? lub najlepiej caly
    > dzien hehe

    To dobry pracodawca byl. Mogl odwolac z urlopu a tylko poprosil o
    wyswiadczenie mu przyslugi.

    Jacek

    PS. Jak ktoregos dnia, dostaniesz w pracy za przeproszeniem, sraczki
    przesiedzisz godzine w, za przeproszeniem, kiblu, czy rownie skwapliwie
    przypominac bedziesz swojemu szefowi o niedopracowanej godzinie?

  • 5. Data: 2007-03-15 01:45:34
    Od: "zywy" <m...@g...com>

    On 15 Mar, 02:07, Jasek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To dobry pracodawca byl. Mogl odwolac z urlopu a tylko poprosil o
    > wyswiadczenie mu przyslugi.

    Nie interesuje mnie to co ty myslisz na ten temat. Interesuje mnie, co
    mowi na ten temat prawo(czytaj posty zanim na nie odpowiadasz)

  • 6. Data: 2007-03-15 01:46:32
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jasek wrote:
> [...]

    Dodam, ze nic mnie juz nie zdziwi, po tym jak znajoma z ex pracy podala
    pracodawce do sadu pracy o 8 minut nadgodzin. To nie zart.

    Jacek

  • 7. Data: 2007-03-15 01:47:23
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    zywy wrote:
    > Nie interesuje mnie to co ty myslisz na ten temat. Interesuje mnie, co
    > mowi na ten temat prawo(czytaj posty zanim na nie odpowiadasz)

    Arogancja z wiekiem przechodzi.

    Jacek

  • 8. Data: 2007-03-15 06:37:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jasek napisał(a):

    > Dodam, ze nic mnie juz nie zdziwi, po tym jak znajoma z ex pracy podala
    > pracodawce do sadu pracy o 8 minut nadgodzin. To nie zart.

    Ludzie sami z siebie błaznów robią, a potem się dziwią,
    że się ludzie zeń śmieją. Wspólczuję Ci tej znajomej.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 9. Data: 2007-03-15 07:15:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    zywy napisa?(a):
> [...]
    > informuje go o efektach mojej pracy. Po wszystkim powracam do
    > odpoczynku zniesmaczony zaistniala sytuacja.

    Nasuwa sie pytanie, skad szef zna twój prywatny numer telefonu.... Sam
    mu go dales, to teraz masz....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2007-03-15 07:50:31
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:1173923134.031609.288270@y66g2000hsf.googlegro
    ups.com>
    zywy <m...@g...com> pisze:

> [...]

    Nie ma.

    BTW - proponuję okazywać trochę więcej kultury.
    Zwłaszcza w sytuacji, gdy prosisz kogoś o darmową pomoc.

    --
    Nixe