PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca dzwoni podczas urlopu

  • 31. Data: 2007-03-16 23:20:30
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: <s...@g...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:etc7hc$6fj$1@news.dialog.net.pl...

    > Do rzeczy. Podstawy prawnej zadnej nie masz. Daje ja jedynie formalne
    > odwolanie z urlopu

    I to jest odpowiedz na pytanie. Nie rozumiem natomiast, po co ta lawina
    kamieni rzucanych w pytajacego. Czlowiek zadal teoretyczne pytanie o litere
    prawa i nigdzie nie zasugerowal, ze ma zamiar sie szarpac z pracodawca o
    jakies marne pól godziny - dla mnie chcial po prostu wiedziec, jakie sa
    mozliwosci. Mimo to wiele osób zalozylo, ze tak wlasnie chce zrobic, i
    zaczelo go pouczac co jest moralne i uzasadnione, a co nie (wprawdzie majac
    racje, ale nie o to chodzi). Wmawianie wyimaginowanych intencji to nie jest
    nic przyjemnego dla nikogo, moze warto o tym pomyslec zanim ktos na nas
    najedzie?

    Pozdrawiam,
    strach

  • 32. Data: 2007-03-17 08:10:07
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:etf8t6$aal$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Użytkownik <s...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Wmawianie wyimaginowanych intencji to nie jest nic przyjemnego dla
    > nikogo, moze warto o tym pomyslec zanim ktos na nas najedzie?

    Gdybyś zapomniał, to jest to grupa_DYSKUSYJNA_, a nie kącik porad cioci
    Irenki, gdzie prawo głosu mają tylko ci, którzy znają konkretną odpowiedź.

    --
    Nixe

  • 33. Data: 2007-03-17 10:09:37
    Od: <s...@g...pl>

    " Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:etg7p0$1s2q$1@news.mm.pl...

    > Gdybyś zapomniał, to jest to grupa_DYSKUSYJNA_, a nie kącik porad cioci
    > Irenki, gdzie prawo głosu mają tylko ci, którzy znają konkretną odpowiedź.

    Nie neguję tego, jednak tego argumentu nie można nadużywać. Może zmieni Ci
    się percepcja, kiedy np. zadasz pytanie o uśpienie kota, a zbluzgają Cię za
    mordowanie zwierząt i powiedzą, że im też wolno dyskutować.

    Dla mnie EOT

    Pozdrawiam,
    strach

  • 34. Data: 2007-03-17 10:28:34
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:etgf4g$csl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Użytkownik <s...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zmieni Ci się percepcja, kiedy np. zadasz pytanie o uśpienie kota, a
    > zbluzgają Cię za mordowanie zwierząt i powiedzą, że im też wolno

    Nic mi się nie zmieni. Zwłaszcza, że nie jestem tu od wczoraj.
    Po prostu zdaję sobie sprawę z tego, że nie ma żadnych podstaw, by wymagać
    od kogoś powstrzymania się od komentarzy.

    --
    Nixe

  • 35. Data: 2007-03-19 21:19:26
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    badzio napisał(a):
    > www.zlotykot.com napisał(a):
    > Rada jest prosta, naucz sie wysylac posty
    Spamerzy nie sa specjalnie rozgarnieci, wybacz mu.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 36. Data: 2007-03-20 16:16:11
    Od: "zywy" <m...@g...com>

    On 17 Mar, 00:20, <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > prawa i nigdzie nie zasugerowal, ze ma zamiar sie szarpac zpracodawcao

    Dzieki za wsparcie hehe. Choc pracodawca rzeczywiscie dzwonil podczas
    urlopu, pytanie bylo teoretyczne (tak offtoppic: nie zamierzam
    wybrzydzac ma warunki w obecnej pracy i to nie z powodu, ze boje sie
    zwolnienia).

  • 37. Data: 2007-03-20 16:28:27
    Od: "zywy" <m...@g...com>

    wiadomościnews:etcaj5$8uq$1@news.dialog.net.pl...

    > Moja wypowiedz nie odwoluje sie do praw pracodawcy / pracownika (zaznaczylem
    > na samym poczatku). Dotyczy natomiast zdrowego rozsadku w kontaktach
    > pracodawca - pracownik.

    Podzielam zdanie, ze zdrowy rozsadek na pierwszym miejscu, a jesli w
    stosunkach pracownik-pracodawca zaczyna sie myslec o prawie pracy to
    znaczy, ze dobre stosunki sa juz pewnie nie do odratowania.

    > A dokladniej tego, ze niektorzy pracownicy za
    > wszelka cene i wbrew swoim interesom pielegnuja wlasne zludzenie wielkosci.

    btw, na wlasnej skorze przekonalem sie, ze myslac dlugofalowo, czasem
    warto pracowac w weekend(nie tylko dla ilus tam pln)