PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejny etap - kadry

  • 1. Data: 2007-03-14 22:14:18
    Temat: Kolejny etap - kadry
    Od: "saintos" <saintos_Wytnij_Ten@Tekst_wp.pl>

    Czesc,
    Niedlugo mam kolejny etap rozmow kwalifikacyjnych w jednym z duzych bankow,
    tym razem z kadrami. Staram sie o prace w dziale IT. Jak taka rozmowa moze
    przebiegac? Podobno to tylko formalnosc ale wolalbym byc swiadomy jak
    wyglada taka rozmowa...
    Tak sie zastanawiam no i nie wiem, moze beda mnie sprawdzacczy pasuje do
    'profilu' pracownika? a moze o 'piniondzach' :)

    Dajcie znac jesli mieliscie takowe....
    Dzieki i pozdrawiam
    S.
    --
    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 2. Data: 2007-03-14 22:19:28
    Temat: Re: Kolejny etap - kadry
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 14 Mar 2007 23:14:18 +0100, "saintos"
    <saintos_Wytnij_Ten@Tekst_wp.pl> zakodował:

    > Podobno to tylko formalnosc ale wolalbym byc swiadomy jak
    >wyglada taka rozmowa...

    Spodziewaj się niespodziewanego.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded