PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopu › pracodawca dzwoni podczas urlopu
    From: "zywy" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Date: 14 Mar 2007 16:01:08 -0700

    Witam,

    Taki casus do rozwiazania: jestem na urlopie, szef usilnie dzwoni na
    moj prywatny numer telefonu, w koncu odbieram i odpowiadam uprzejmie
    na kilka pytan zwiazanych z praca, dodatkowo na prosbe szefa spedzam,
    powiedzmy, pol godziny na rozwiazanie pewnego problemu, po czym
    informuje go o efektach mojej pracy. Po wszystkim powracam do
    odpoczynku zniesmaczony zaistniala sytuacja.

    Czy sa jakies podstawy prawne, by odliczyc sobie te godzine spedzona
    na pracy podczas urlopu od wykorzystanego urlopu? lub najlepiej caly
    dzien hehe