PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile prowizji za zlecenia programistyczne ?

  • 1. Data: 2002-12-01 20:17:10
    Temat: Ile prowizji za zlecenia programistyczne ?
    Od: "DC" <d...@w...pl>

    Witam,

    prosze o info jakie sa stawki prowizyjne za zdobycie kontraktu na napisanie
    np. bazy danych (strony www, sklepy internetowe, itp.) pod konkretne
    zamowienie klienta (chodzi mi o sama wysokosc prowizji - powiedzmy, ze osoba
    taka nie bedzie zatrudniona na umowe - ale takze nie bedzie to jej jedyne
    zrodlo utrzymania)

    z gory wielkie dzieki

    DC

  • 2. Data: 2002-12-01 21:03:46
    Temat: Re: Ile prowizji za zlecenia programistyczne ?
    Od: "COSMO$" <e...@o...pl>

    WitaM!
    Wszystko zalezy od wielkosci projektu. Im wiekszy projekt tym wieksza
    prowizja.
    Ja za znalezienie klienta placilem okolo 30% ceny projektu, plus
    ewentualnie koszty za dojazd lub telefon
    do klienta.

    pozdrawiam

    cosmo$

    Użytkownik DC <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asdqiv$3n1$...@f...acn.pl...

  • 3. Data: 2002-12-02 09:42:58
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "DC" <d...@w...pl> wrote in message news:asdqiv$3n1$1@foka.acn.pl...
> [...]
    osoba
    > taka nie bedzie zatrudniona na umowe - ale takze nie bedzie to jej jedyne

    Spotkałem się z prowizjami 60% :o

    Andrzej W.

  • 4. Data: 2002-12-02 13:07:19
    Od: "mirro" <bis2@SPAM_NO_go2.pl>

    > Spotkałem się z prowizjami 60% :o
    >
    > Andrzej W.

    To chyba masochisci. Ja daje do 30% i to bardzo niechetnie. Ktos kto zgadza
    sie na 60% to musi byc niezly model. Ludzie nie zdaja sobie sprawy, co
    znaczy napisanie programu. No chyba, ze chodzi o jakas prosta strone
    internetowa albo sprzedaz oprogramowania "z polki", gdzie mozna sobie odbic
    na wdrozeniu.

    Mirro

  • 5. Data: 2002-12-02 18:54:26
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "mirro" <bis2@SPAM_NO_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaczy napisanie programu. No chyba, ze chodzi o jakas prosta strone
    > internetowa albo sprzedaz oprogramowania "z polki", gdzie mozna sobie

    max do 40 % lecz bez zwrotu kosztów
    od 5 % - 20 % przy etacie , telefon , samochód

    jak ktos daje 60 % to jest lipa czy za wysoka cena uslugi lub niska jakosc

    rafal

  • 6. Data: 2002-12-02 19:45:27
    Od: "DC" <d...@w...pl>

    dziekuje wszystkim za info - mam teraz chociaz pojecie o jakim udziale
    rozmawiac

    pozdrawiam,
    DC