PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w szkole - może ktoś wie › praca w szkole - może ktoś wie
    From: Adelajda <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w szkole - może ktoś wie
    Date: Thu, 06 Oct 2005 15:44:55 +0200

    Witam,

    w najbliższym czasie mam rozpocząć pracę w szkole policealnej. Mam w
    związku z tym kilka pytań.

    Jaką umowę może (powinien) podpisać ze mną dyrektor jeśli wcześniej nie
    pracowałam w szkolnictwie: zlecenie czy o pracę? Czy ew. umowa zlecenie
    jest dopuszczalna?
    Jakie przepisy stosują się do zatrudniania nauczycieli (KP i KN czy
    tylko KN)?

    Skąd mogę ściągnąć program nauczania? Czy jest możliwość ściągnięcia za
    free, czy tylko odpłatnie??

    Jakie badania lekarskie muszę zrobić?? Jak to ma wyglądać?

    pozdrawiam
    A.

    PS. Piszę tu bo na pl.soc.edukacja jakoś tak cicho i pusto :)