PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w szkole - może ktoś wie › Odp: praca w szkole - może ktoś wie
  • Data: 2005-10-07 06:23:27
    Temat: Odp: praca w szkole - może ktoś wie
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adelajda <A...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:di39m8$3ti$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > w najbliższym czasie mam rozpocząć pracę w szkole policealnej. Mam w
    > związku z tym kilka pytań.
    >
    > Jaką umowę może (powinien) podpisać ze mną dyrektor jeśli wcześniej nie
    > pracowałam w szkolnictwie: zlecenie czy o pracę? Czy ew. umowa zlecenie
    > jest dopuszczalna?
    > Jakie przepisy stosują się do zatrudniania nauczycieli (KP i KN czy
    > tylko KN)?
    >
    > Skąd mogę ściągnąć program nauczania? Czy jest możliwość ściągnięcia za
    > free, czy tylko odpłatnie??

> [...]

    musi cię zatrudnić na umowę o pracę inaczej się chyba nie da a ty nie
    powinnaś się zgodzić. Zatrudnienie jest najpierw na rok jeśli masz
    wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym (bez tego cię raczej nie
    zatrudnią) to pensja stazysty przez rok to około 850zł do 1000zł
    miesięcznie na rękę. Nauczycieli obowiązuje tylko i wyłącznie Karta
    Nauczyciela. Program nauczania zawsze się gdzieś znajdzie poza tym grono
    pedagogiczne na pewno Ci we wszystkim pomoże. Sam program nauczania to nic
    zobaczysz później ale nie zniechęcam :)
    Raczej żadnych badań lekarskich.

    powodzenia