PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w szkole - może ktoś wie › Re: praca w szkole - może ktoś wie
  • Data: 2005-10-06 19:25:40
    Temat: Re: praca w szkole - może ktoś wie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:di39m8$3ti$1@nemesis.news.tpi.pl Adelajda
    <A...@w...pl> pisze:

    > Jaką umowę może (powinien) podpisać ze mną dyrektor jeśli wcześniej nie
    > pracowałam w szkolnictwie: zlecenie czy o pracę? Czy ew. umowa zlecenie
    > jest dopuszczalna?
    > Jakie przepisy stosują się do zatrudniania nauczycieli (KP i KN czy
    > tylko KN)?
    To zależy od statusu szkoły. Zasady zatrudniania w szkołach wymienionych w
    art. 1 KN określa KN, a KP ma zastosowanie jedynie nie uregulowanych przez
    KP.
    W pozostałych może to być umowa o pracę na podsta. KP lub (najpewniej) jakaś
    forma umowy cywilno-prawnej.

    > Jakie badania lekarskie muszę zrobić?? Jak to ma wyglądać?
    O tym decyduje lekarz na podstawie charakteru wykonywanej pracy.