PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Telepunkcie

  • 1. Data: 2004-10-06 12:38:27
    Temat: praca w Telepunkcie
    Od: "ewelina" <e...@o...pl>

    Witam,

    Jeśli ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Konsultanta ds.
    Sprzedaży w Telepunkcie to bardzo proszę o informacje.
    Czy jest to "ogólna" rozmowa...dotycząca dotychczasowej pracy,planów na
    przyszłość itp....,czy może trzeba wykazać swoje umiejętności sprzedażowe
    w "scenkach" -czyli osoba rekrutująca jast naszym potencjalnym klientem?
    Czy padają pytania dotyczące firmy, produktów,planów....?
    Dziękuję za jakiekolwiek informacje,
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-10-06 17:04:22
    Temat: Re: praca w Telepunkcie
    Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > w "scenkach" -czyli osoba rekrutująca jast naszym potencjalnym klientem?
    > Czy padają pytania dotyczące firmy, produktów,planów....?

    Witam!
    ja byłam na takiej rozmowie w Poznaniu.
    Najpierw w Poradni Psychologicnej robiłam jakieś śmieszne testy (w sumie
    chyba 4 sztuki), potem poproszono mnie na rozmowę indywidualną - Pani z
    Działu Personalnego zadawała pytania dotyczące doświadczenia w sprzedaży,
    potem: "jak Pani przekona klienta?", jakie obiekcje może mieć Klient? jak
    radzi sobie Pani z odmową ze strony Klienta?" i takie bzdury. Pytała
    oczywiście o regionalny rynek telekom oraz działania konkurencji (jednak nie
    przeszkadzało jej, że ktoś nie znał dokładnych promocji, taryf i usług).
    Trzeci etap to rozmowa z dwoma dyr sprzedaży (krótko, 10 min) - "jak Pani
    sprzeda usługi TPSA", "proszę sprzedać mi ten długopis" - generalnie
    spokojnie i sympatycznie.

    pozdrawiam i powodzenia,
    Sławka