PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Telepunkcie › Re: praca w Telepunkcie
    From: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Telepunkcie
    Date: Wed, 6 Oct 2004 19:04:22 +0200

    > Jeśli ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Konsultanta ds.
    > Sprzedaży w Telepunkcie to bardzo proszę o informacje.
    > Czy jest to "ogólna" rozmowa...dotycząca dotychczasowej pracy,planów na
    > przyszłość itp....,czy może trzeba wykazać swoje umiejętności sprzedażowe
    > w "scenkach" -czyli osoba rekrutująca jast naszym potencjalnym klientem?
    > Czy padają pytania dotyczące firmy, produktów,planów....?
    > Dziękuję za jakiekolwiek informacje,

    Witam!
    ja byłam na takiej rozmowie w Poznaniu.
    Najpierw w Poradni Psychologicnej robiłam jakieś śmieszne testy (w sumie
    chyba 4 sztuki), potem poproszono mnie na rozmowę indywidualną - Pani z
    Działu Personalnego zadawała pytania dotyczące doświadczenia w sprzedaży,
    potem: "jak Pani przekona klienta?", jakie obiekcje może mieć Klient? jak
    radzi sobie Pani z odmową ze strony Klienta?" i takie bzdury. Pytała
    oczywiście o regionalny rynek telekom oraz działania konkurencji (jednak nie
    przeszkadzało jej, że ktoś nie znał dokładnych promocji, taryf i usług).
    Trzeci etap to rozmowa z dwoma dyr sprzedaży (krótko, 10 min) - "jak Pani
    sprzeda usługi TPSA", "proszę sprzedać mi ten długopis" - generalnie
    spokojnie i sympatycznie.

    pozdrawiam i powodzenia,
    Sławka