PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w MACDONALD

  • 1. Data: 2006-11-14 23:42:32
    Temat: praca w MACDONALD
    Od: "poiesis" <p...@o...pl>

    wie ktos jak tam jest, pracowal tam ktos?

    Bylem dzis sie spytac.
    oferuja 5.60 teraz nie pamietam czy brutto czy netto, a jesli sie jest
    na nocnej zmianie to 20% wiecej daja.

    jest jakas szansa ze wynagrodzenie zwieksza po jakim okresie?

  • 2. Data: 2006-11-15 07:14:41
    Temat: Re: praca w MACDONALD
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51220,3567161.htm

  • 3. Data: 2006-11-15 14:43:37
    Od: "Martin" <a...@c...ef>

    Użytkownik "poiesis" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > wie ktos jak tam jest, pracowal tam ktos?
    >
    > Bylem dzis sie spytac.
    > oferuja 5.60 teraz nie pamietam czy brutto czy netto, a jesli sie jest
    > na nocnej zmianie to 20% wiecej daja.

    Brutto - na 100%. Zarobisz tam dokladnie minimum krajowe + dodatek za
    godziny nocne (jezli bedziesz na niocnej zmianie) Na podwyzke nie licz,
    chyba ze bedziesz kapowal na kumpli/kumpele i niezle wlazil w tylek
    kierownikowi to moze dostaniesz awans na instruktora, a pozniej na swinga
    managera. Jednak na kokosy nie licz - instruktor ma moze gdzies tak ze 100
    zl wiecej niz zwykly, niebieski pracownik, a swing z 1200 na reke, ale to
    juz wyjatkowi niewdzieczna praca jest. Ogolnie praca w macu nie jest zla,
    nauczysz sie na pewno dyscypliny i dzialania w grupie, ale nie zmienia to
    faktu, ze jest to jedynie praca "na jakis czas" a nie na stale. Mowi sie ze
    przyszli pracodawcy chetnie przyjmuja do pracy ludzi z przeszloscia w
    McDonald's, bo tacy sa nauczeni ciezkiej pracy i sa bardzo zdyscyplinowani -
    ja bynajmniej nie zauwazylem tego, ale byc moze.