PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - um. na czas nieokr. 1/2 etatu

  • 1. Data: 2006-11-14 21:55:56
    Temat: Wypowiedzenie - um. na czas nieokr. 1/2 etatu
    Od: ikov <i...@g...pl>

    Witam,

    jutro rano ide na rozmowe kwalifikacyjna, a wiem, ze potrzebuja kogos i
    to dosc pilnie... a w obecnej pracy mam od grudnia ub. roku umowe na
    czas nieokreslony na pol etatu... Jak to wyglada z wypowiedzeniem? Czy
    jest to jeden miesiac, czy tez na pol etatu wymiar wypowiedzenia tez sie
    zmienia? Z tego co sie domyslam, obecny pracodawca nie bedzie mi szedl w
    zaden sposob 'na reke'...

    Pozdrawiam - pierwszy raz na grupie :)

  • 2. Data: 2006-11-15 08:07:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie - um. na czas nieokr. 1/2 etatu
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 22:55:56 +0100, ikov <i...@g...pl>
    w <ejdduq$isu$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > jutro rano ide na rozmowe kwalifikacyjna, a wiem, ze potrzebuja kogos i
    > to dosc pilnie... a w obecnej pracy mam od grudnia ub. roku umowe na

    Czyli powyżej pół roku.

    > czas nieokreslony na pol etatu... Jak to wyglada z wypowiedzeniem? Czy
    > jest to jeden miesiac, czy tez na pol etatu wymiar wypowiedzenia tez sie
    > zmienia? Z tego co sie domyslam, obecny pracodawca nie bedzie mi szedl w

    Dlaczego uważasz, że zatrudnienie na niepełny etat ma być inne od
    zatrudnienia na pełny etat w przypadku wypowiedzenia?
    Masz miesiąc. Ale nie dlatego, że pracujesz na pół etatu, ale dlatego,
    że pracujesz ponad pół roku.

    ja czyli jakub
    Revoke.