PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mundurowa praca zagranica

  • 1. Data: 2006-11-14 23:52:02
    Temat: Mundurowa praca zagranica
    Od: "xy" <x...@w...pl>

    czy ktos moze przerabial juz ten temat - gdzie w mundurowych zawodach mozna
    znalezc prace zagranica? zazwyczaj jednak wszedzie preferuje sie swoich, a
    pewne kraje pewnie wrecz zabraniaja zatrudniaia cudzoziemcow, ale juz na
    przyklad polnocnoirlandzka policja szukala ludzi do pracy w naszym kraju

    gdzie jeszcze mozna by sprobowac znalesc jakies zajecie? poprosilbym w miare
    mozliwosci o konkretne linki

  • 2. Data: 2006-11-15 00:18:15
    Temat: Re: Mundurowa praca zagranica
    Od: MHCMega <a...@e...net>

    xy napisał(a):
> [...]
    >
    > gdzie jeszcze mozna by sprobowac znalesc jakies zajecie? poprosilbym w miare

    Niewątpliwie możesz uderzać do Legi Cudoziemskiej

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-15 14:35:33
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xy" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyklad polnocnoirlandzka policja szukala ludzi do pracy w naszym kraju
    >
    > gdzie jeszcze mozna by sprobowac znalesc jakies zajecie? poprosilbym w

    W Irlandii się starają żeby stan w policji odzwierciedlał stan
    narodowościowy-jakiś czas temu było ogłoszenie że szukają do policji
    oczywiście englisch perfekt no i na krawężnika z tego co pisali to około 2k
    euro pensja, ale nie pamiętam w jakim mieście.
    Przy odrobinę szczęścia możesz poszukać w UK w tamtejszych zakładach
    oczyszczania miasta - nawet ten koleś co zamiata chodnik ma fajny mundurek z
    daleka podobny do policyjnego ((-:)

  • 4. Data: 2006-11-19 20:16:18
    Od: "xy" <x...@w...pl>

> [...]
    2k
    > euro pensja, ale nie pamiętam w jakim mieście.

    Masz moze jakies linki?

    Ostatnio obilo mi sie cos o uszy, ze mozna probowac rowniez na Islandii, ale
    w tym przypadku rowniez ciekzo znalezc blizsze informacje. :(