PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w American Express z humorem ;)

  • 1. Data: 2003-07-24 13:33:49
    Temat: praca w American Express z humorem ;)
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    http://www.rotfl.pl/img.php/list.jpg

    Jean

  • 2. Data: 2003-07-24 15:01:53
    Temat: Re: praca w American Express z humorem ;)
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    A jednak są jeszcze w tym kraju tacy, co się potrafią sprzedać ;-)

    Pozdr,
    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-24 15:11:38
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rotfl.pl/img.php/list.jpg

    Ja bym go zatrudnił - człowiek wie czego chce i nie owija w bawełne!

  • 4. Data: 2003-07-24 19:43:36
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rotfl.pl/img.php/list.jpg
    >
    > Jean

    Klient ma rację. Nie będzie tracił czasu i energii na kolejne spotkania, po
    których zaproponują mu 2000 brutto.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-07-25 09:45:36
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jean napisał:

    > http://www.rotfl.pl/img.php/list.jpg

    No to masz moje - wysłałem po powrocie ze współorganizowanego przeze
    mnie spływu po Czarnej Hańczy - nie ukrywam byłem wyluzowany, a sam list
    sprawił mi radość, przynajmniej mogłem sobie wyobrazić obrzydzenie z
    jakim rekruter wyrzuca to coś do kosza - innymi słowy, zaszalałem sobie.
    :))

    "Ponieważ uważam, że odpowiedź na pytanie "Dlaczego jestem najlepszym
    kandydatem na powyższe stanowisko" stanowiłaby tylko dowód mojej
    nienormalności psychicznej [coś a'la maniactwo], a za zbyt nienormalnego
    się nie uważam, więc na nie nie odpowiem. Odpowiem za to na pytanie
    "Dlaczego jestem najgorszym kandydatem na powyższe stanowisko" - może
    nie jest to łatwiejszy sposób, bo kto lubi się oczerniać, ale
    przynajmniej będę czuł się jak człowiek, a nie jak zmutowany robal
    czekający w kolejce do szpitala psychiatrycznego.

    Otóż więc:

    [...]
    - moje zdjęcie wydrukowane w CV - efekt oszczędzania na wkładach do
    drukarki;

    Niestety więcej minusów nie znalazłem, ale bardzo chętnie się z Państwem
    spotkam, może coś wspólnie jeszcze znajdziemy w odpowiedzi na postawione
    przeze mnie pytanie."

    Flyer