PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyki

  • 1. Data: 2003-07-24 11:41:44
    Temat: praktyki
    Od: "Siemasz" <r...@N...gazeta.pl>

    hej,
    co powinno się znależć na papierku od pracodawcy, u którego odbywało się
    praktyki?? Opinia o pracowniku, wykonane zadania czy cos jeszcze??
    Pracowałem przez 3 tygodnie w firmie komputerowej - w sumie moja praca
    sprowadzała się do rysowania w prog graf, bo z trudniejszymi zadaniami
    programistycznymi sobie nie radziłem ale chcę w przyszłości współpracować z
    tą firmą pisząc dla niej programy - na początku za darmo a później może coś
    za nie wytarguje. Może ktoś ma jakies propozycje co powinno się znależć w
    takim papierze - a może on wcale nie jest potrzebny....
    Siemasz

  • 2. Data: 2003-07-24 11:49:17
    Temat: Re: praktyki
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Siemasz <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > za nie wytarguje. Może ktoś ma jakies propozycje co powinno się znależć w
    > takim papierze - a może on wcale nie jest potrzebny....

    Jesli chcesz dalej wspolpracowac z ta firma to branie papierka jest raczej
    bez sensu bo nie napisza tam nic, czego by o Tobie nie wiedzieli. A jesli
    chcesz miec papier gdzie indziej to im wiecej tym lepiej chociaz po 3
    tygodniach nic nie robienia ciezko cos sensownego napisac poza standardowe
    formulki. No chyba ze sie z opiekunem dogadales i niezle sciemni. Ale z
    doswiadczenia wiem, ze na takie zaswiadczenia na rozmowach nikt nie patrzy bo
    kazdy wiele ile sa one warte.

    Pzdr
    KI