PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla SYSTEMICS POLSKA

  • 1. Data: 2003-07-24 13:01:44
    Temat: praca dla SYSTEMICS POLSKA
    Od: wojo <m...@s...waw.pl>

    Czy wie ktos cos o tej firmie?

    Zostalem zaproszony na dwie rozmowy a teraz na szkolenie w SUN Polska.

    Praca przy serwerach w firmuie telekomunikacyjnej.

    Praca chyba na kontrakt menadźerski. Czy ktoś coś wie o tej pracy.

    Warto zaryzykować i podjąć się tej pracy?

    andrzej

  • 2. Data: 2003-07-24 21:20:00
    Temat: Re: praca dla SYSTEMICS POLSKA
    Od: n...@b...pl

    Czesc,

    [...]
    > Czy wie ktos cos o tej firmie?

    Wyglada na to ze jest to (przynajmniej w tej chwili) firma jednego kontraktu.

    > Zostalem zaproszony na dwie rozmowy a teraz na szkolenie w SUN Polska.

    jasne, a wiesz moze od kiedy bedziesz pracowal ?

    > Praca przy serwerach w firmuie telekomunikacyjnej.

    mam powazne powody aby domniemywac :)) iz chodzi o system na ktorym ma
    niedlugo dzialac CRM (oparty na aplikacji PeopleSoft) - chodzi o
    tzw. "Niebieska Linie"

    > Praca chyba na kontrakt menadźerski.

    nie jest to w dzisiejszych czasach zle rozwiazanie (kilka plusow i minusow),
    naturalnie duzo zalezy od umowy - jak bedzie wygladac. Czy aby powodem dla
    ktorego Systemics forsuje te forme zatrudnienia nie jest przerzucenie
    odpowiedzialnosci na "menadzera kontraktowego" w przypadku np.
    niezrealizowania zgloszenia lub przeterminowania zgloszenia (co przy downtime
    = 4h jest bardzo realne)

    > Czy ktoś coś wie o tej pracy.

    ??? i moze jeszcze ???

    > Warto zaryzykować i podjąć się tej pracy?

    zapraszam na priv

    newsweek

  • 3. Data: 2003-07-28 23:29:57
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    // ciach //
    > niedlugo dzialac CRM (oparty na aplikacji PeopleSoft) - chodzi o
    > tzw. "Niebieska Linie"
    // ciach //

    dalej też można wywnioskować która wersja PS, że prawie na pewno powiązane z
    bazami oraclowymi....
    poza tym skoro CRM, to musi być połączenie chociażby z systemem bilingowym.
    Interfejsy? protokoły? itd itp.

    W każdym razie odpowiadając wprost na pytanie:

    odpowiadam - warto. Sporo się można nauczyć, zdobyć całkiem fajne
    doświadczenie. A w kontekście co kolega newsweek powyżej napisał - czytaj
    dokładnie umowę i wiedz za co odpowiadasz.
    powodzenia i szybkiego rozwoju zawodowego