PracaGrupypl.praca.dyskusje › Środki na działalność..

  • 1. Data: 2003-07-24 13:17:15
    Temat: Środki na działalność..
    Od: Wojtek <w...@t...com.pl>

    Witajcie.

    Zakładając że mam bardzo ciekawy pomysł. Coś czego jeszcze nikt nie robił
    ... albo robił tak nieudolnie ze nikt o tym nie wie.

    Do tego mam spore doświadczenie w dziedzinie, która chciałbym sie zająć.

    Pytanie brzmi. Czy jest możliwe zdobycie w jakiś sposób funduszy na
    rozpoczecie biznesu? Może jakiś bank mimo obiegowej opinii jednak daje
    kredyty tylko na ciekawy pomysł, a nie na zabezpieczenie w postaci
    mieszkania, samochodu, własnej dobrze prosperujacej firmy itp. ?

    Może z unii da się coś dostać ?

    I jeszcze jedno.. gdzie można się zgłosić po poradę w zakresie robienia
    biznes planu, negocjacji z bankami itp?

    A moze ktoś z grupowiczów chciałby zainwestować w bardzo ciekawy pomysł?
    Branża IT, obsługiwani klienci:firmy, instytucje, urzędy itp. Pomysł
    poprawny politycznie ... bo w zgodzie z unijnymi zaleceniami (już niedługo
    to o czym myślę bedzie standardem w całej cywilizowanej europie). Kiedy w
    naszym kraju ... to może zależeć czy mi (lub komuś z podobnym pomysłem) uda
    się to przeforsować.

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam na priv :-).