PracaGrupypl.praca.dyskusje › zbyt wysokie wymagania?

  • 1. Data: 2003-07-24 12:56:14
    Temat: zbyt wysokie wymagania?
    Od: m...@b...pl

    witam, być może ktoś z tłumu tu zgromadzonych może mi wyjaśnić, czy aby
    pracować w salonie samochodowym (załóżmy BMW) trzeba spełniać jakies określone
    wymogi?Tzn. biegła znajomość języków obcych, znajomość silników itp?Nie
    ukrywam, że jestem zainteresowana taką pracą.Podejmuję życiową decyzję,
    wyjeżdzam z małej mieściny w małopolsce do Warszawy, z nadzieją że taką pracę
    bym dostała.
    Pozdrawiam
    Kasia.

  • 2. Data: 2003-07-24 13:10:37
    Temat: Re: zbyt wysokie wymagania?
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > wyjeżdzam z małej mieściny w małopolsce do Warszawy, z nadzieją że taką pracę
    > bym dostała.

    Uważasz, że w Wa-wie nie ma osób które też żyją nadzieją na Taką pracę. Przyjazd do
    Wa-wy nie jest lekiem na całe zło.
    Przyjedź a dołączysz do grona poszukujących pracy.

    pozdrawiam, Robert

  • 3. Data: 2003-07-24 13:20:34
    Od: m...@b...pl

    > wydaje mi się, że jest troszkę inaczej.bynajmniej znajomi tak mówią, że w
    większym mieście zawsze jest większy wybór (w ogóle jakiś jest!!!).Sprubuję,
    do odważnych świat należy.mam nadzieję,że nie wrócę z płaczem...

  • 4. Data: 2003-07-24 13:20:49
    Od: m...@b...pl

  • 5. Data: 2003-07-24 13:21:00
    Od: m...@b...pl

  • 6. Data: 2003-07-24 13:28:44
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Jesli mozesz to nie ograniczaj sie do Wa-wy. Nie wiem ile jest salonow BMW w
    Polsce, ale chyba nie bedzie Ci latwo, tym bardziej ze ograniczysz sie do
    jednej marki. Merc Ci sie nie podoba? ;] A moze Krakow lepszy od Wa-wy? (dla
    mnie napewno :P ) Jak masz jechac tam szukac pracy tylko w salonie beemki to
    ja bym Ci odradzal.
    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-07-24 13:33:02
    Od: m...@b...pl

> [...]
    > Pozdr.
    > Kraków? owszem, będę tam na magisterce na UJ, już od pazdziernika:)ale czy
    jest lepszy rynek pracy?
    K.

  • 8. Data: 2003-07-24 13:52:35
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bfolse$g7s$1@inews.gazeta.pl>, R...@g...pl says...

    > Uważasz, że w Wa-wie nie ma osób które też żyją
    > nadzieją na Taką pracę. Przyjazd do Wa-wy nie jest lekiem na całe zło.
    > Przyjedź a dołączysz do grona poszukujących pracy.

    W Warszawie jest wieksza szansa na znalezienie pracy. I sam jestem tego
    przykladem. A co do tego, ze rodzimi warszawiacy tez moga zyc nadzieja
    na taka prace - niech lepiej zaczna obracac sie w swiecie rzeczywistym
    niz w swiecie nadziei i niech biora pod uwage, ze pojawia sie tu sporo
    przyjezdnych, ktorzy nie siedza i nie czekaja, tylko ida do przodu.

  • 9. Data: 2003-07-24 17:46:24
    Od: g...@p...onet.pl

    > jest lepszy rynek pracy?
    > K.

    Krakowski rynek pracy IT na tle warszawskiego jest koszmarny - imho skutek
    masowej produkcji absolwentow przez kilka uczelni i zasadniczo stalej ilosci
    firm. I tak od kilku ladnych lat. Nie wierzysz - porownaj sobie w dowolnym
    serwisie pracy ilosc ofert pracy IT z Krakowa i z Warszawy. A IT'menow z Wwy
    nie jest 10krotnie (ponad!) wiecej niz w Krakowie.

    pozdrawiam,

    glos

  • 10. Data: 2003-07-25 15:09:35
    Od: m...@b...pl