PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca sekretarki

  • 11. Data: 2006-07-18 08:34:27
    Temat: Re: praca sekretarki
    Od: "beti" <b...@w...pl>

    Jestem wdzięczna za tak szczegółowe informacje, prawdą jest że nie
    miałm dotychczas doczynienia z prowadzeniem sekretariatu. Firma
    zajmuje się propagowaniem sportu głównie chodzi o pływanie w sród
    dzieci i młodzieżyDokonałam już podziału na poszczególne sprawy
    czy to bieżące czy na te które tymczasowo są na "bocznym torze"
    teraz zajmuje się zarządzeniami dyrektora i ma problem z numeracją
    tych zarzadzeń bo np. niektóre pojawiały się wstecznie i burzy to
    cała dotychczasową numerację.Pomyslałam, że może dobrze było by
    dopisywać litery do nowych zarządzeń? Bo tak naprawde nigdy nie
    wiadomo kiedy bedzie podjeta decyzja ,że potrzebne jest nowe
    zarządzenie.

  • 12. Data: 2006-07-18 09:19:21
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    beti wrote:

> [...]
    > dopisywać litery do nowych zarządzeń? Bo tak naprawde nigdy nie
    > wiadomo kiedy bedzie podjeta decyzja ,że potrzebne jest nowe

    Jak jest sytuacja dokladania dokumentow wstecznie, najlepiej zrobic to
    tak, zeby oznaczenie dokumentu nie sugerowalo swoja innoscia tego, ze
    dokument byl wsteczny. 260 i 260A, B... to nie wyglada dobrze.
    Prostym rozwiazaniem jest podzial roku na okresy (np. miesiace,
    tygodnie) i numerowanie np. I.6.2006, II.6.2006 - czyli pierwsze
    zarzadzenie z czerwca 2006, drugie... Od lipca zaczyna sie znow od
    jedynki, wiec mozna dolozyc do czerwca dowolna ilosc numerow bez
    zaklocania calej numeracji.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl