PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca sekretarki › Re: praca sekretarki
    From: "beti" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca sekretarki
    Date: 18 Jul 2006 01:34:27 -0700

    Jestem wdzięczna za tak szczegółowe informacje, prawdą jest że nie
    miałm dotychczas doczynienia z prowadzeniem sekretariatu. Firma
    zajmuje się propagowaniem sportu głównie chodzi o pływanie w sród
    dzieci i młodzieżyDokonałam już podziału na poszczególne sprawy
    czy to bieżące czy na te które tymczasowo są na "bocznym torze"
    teraz zajmuje się zarządzeniami dyrektora i ma problem z numeracją
    tych zarzadzeń bo np. niektóre pojawiały się wstecznie i burzy to
    cała dotychczasową numerację.Pomyslałam, że może dobrze było by
    dopisywać litery do nowych zarządzeń? Bo tak naprawde nigdy nie
    wiadomo kiedy bedzie podjeta decyzja ,że potrzebne jest nowe
    zarządzenie.