PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa w EUR, wypłata w PLN

  • 1. Data: 2006-07-17 18:13:55
    Temat: Umowa w EUR, wypłata w PLN
    Od: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy polskie prawo zezwala na zawarcie w umowie o prace wynagrodzenia w EUR,
    platnego w PLN po kursie dnia NBP z dnia wyplaty (ostatniego dnia miesiaca)?

    Pozdrawiam,

    CDD

  • 2. Data: 2006-07-19 19:42:13
    Temat: Re: Umowa w EUR, wypłata w PLN
    Od: op9wxh <o...@o...eu>

    Clouddancer napisał(a):
> [...]
    > platnego w PLN po kursie dnia NBP z dnia wyplaty (ostatniego dnia miesiaca)?

    Pewnie pozwala na cos takiego.
    O ile pamietam z wykladow z prawa
    umowa w ktorej widnieje
    ... "o wartosci 5 $" - jest nie wazna
    natomiast
    ..... "o rownowartosci 5$" jest wazna.
    Nie wiem czy jest tak samo w przypadku umow o prace

    pozdrawiam
    op9wxh