PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ile zarabiaja programisci ?

  • 1. Data: 2006-07-17 16:07:35
    Temat: Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: e...@i...pl

    .:: Swiety ::. wrote:
    > Ja dostalem propozycje 5000 netto i sie zastanawiam poniewaz 1000 zl na
    > mieszkanie,
    > 500 wyzywienie i zostaje Ci jedynie 3500 co nie jest dla specjalisty jakims
    > dobrym zarobkiem.

    A co - teraz to nie placisz za mieszkanie? Na zadupiu mieszkanie byloby
    500 minimum, wiec zostaloby ok. 4000 co jest tylko troche wieksze niz
    pogardzanie przez Ciebie 3500. Rozumiem, ze zaproponowano Ci wiecej niz
    zarabiasz obecnie (i roznica z pewnoscia przekracza 500 zl) - wiec cos
    nie tak jest z twoim mysleniem.