PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca po urodzeniu dziecka › Re: praca po urodzeniu dziecka
    From: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca po urodzeniu dziecka
    Date: Fri, 14 May 2004 15:34:08 +0200
    Sender: p...@o...pl@rtr.otwarte.com.pl

    Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c82ga5$g43$1@polsl.gliwice.pl...
    > Witam :)
    >
    > Mamy pewne pytanko, bo nie umiem nigdzie tego znaleźć.
    >
    > Na przełomie września/października urodzę (planowo ;)) dziecko. Nie
    > pracuję, właśnie kończę studia. Także do czasu urodzenia dziecka nie
    > będę pracować, bo raczej nikomu nie zależy by zatrudnić ciężarną.
    > Ale mam możliwość pracy od stycznia bądź lutego 2005.
    >I nie wiem za bardzo o co chodzi...

    skoro jeszcze u niego nie pracujesz to mozesz zaczac prace zaraz po
    porodzie...
    bo ochroniepodlega ciezarna ..
    co prawda potem mozna brac zwolnienia na opieke nad dzieckiem bo urlop
    maciezynski raczej nie bedzie przyslugiwal .. a jezeli nawet to nei musisz
    go wszak brac...
    Moze ktos sie wypowie na podstawie kp ?

    ale czy napewno podejmiesz?
    nie wyobrazam sobie zostawienia noworodka na butelce w takim wieku.. no ale
    ludzie czasem tak robią...

    Piotr Żebrowski