PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca po urodzeniu dziecka › praca po urodzeniu dziecka
    From: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca po urodzeniu dziecka
    Date: Fri, 14 May 2004 15:07:11 +0200

    Witam :)

    Mamy pewne pytanko, bo nie umiem nigdzie tego znaleźć.

    Na przełomie września/października urodzę (planowo ;)) dziecko. Nie
    pracuję, właśnie kończę studia. Także do czasu urodzenia dziecka nie
    będę pracować, bo raczej nikomu nie zależy by zatrudnić ciężarną.
    Ale mam możliwość pracy od stycznia bądź lutego 2005. Czy jest jakiś
    okres czasu po urodzeniu dziecka, kiedy nie można takiej kobiety
    zatrudnić? Czy są względem tego jakieś regulacje? Bo mój ewentualny
    pracodowca ma wątpliwości, kiedy może mnie zatrudnić i mówi o okresie
    jaki przysługuje na urlop macierzyński, że wtedy nie może mnie
    zatrudnić. I nie wiem za bardzo o co chodzi...

    Z góry dzięki za informacje :)
    --
    Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)